I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vila i frid, Monica Zetterlund

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-05-16 16:59

Vila i frid, Monica Zetterlund

Yep, det är förjävligt.

www.dn.se

Rocka hårt i himlen baby...

WWW.ISMEN.NU

2005-05-16 17:39
Ni kan ju försöka visa lite respekt för en död människa, oavsett om ni inte gillade henne.

Jag diggade inte hennes musik. Men jag tycker inte att det va rätt åt henne direkt.

Vila I Frid.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-05-16 18:20
Zifnab P19

ska bara ha en hård jävla örfil så han kvikvnar till ur sin dumdima.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-16 21:27
Zifnab P19

ja för hon räknade säkert med det. olyker händar alla och att säga att en död kvinna får skyla sig själv är bara äkligt. du kan dö av att gå ut på gatan med men det ger ingen rätten att håna dig efter din död. alla dina döda släktingar förtjäande äskert sitt öde också. det hade säkert ätit fel, gymat för lite gåt ut vid fel tid punk m.m.

poängen är att säga att någon som avlidit på grund av brand får skyla sig själv är inte bara magstarkt och korkat det är en jävla förolämpning. vill du pissa på lik så gå och gör det någon anna stans och sluta hänga i en mines tråd fär monica.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-16 23:55
__Virre__ F19
oh no, vilket svin jag är.... shit, borde verkligen ha kollat det innan jag försökte spela ödmjuk.

zezzie F17
jag är inte gullig. jag är cool.

WWW.ISMEN.NU

2005-05-17 00:32
zezzie F17

yeee tack baby =)
WWW.ISMEN.NU

2005-05-17 00:32
zetterlund var härlig.
WWW.ISMEN.NU