I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilken fransk låt?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-05-14 16:37

Vilken fransk låt?

Det är en tjej som sjunger (på franska), låten är lugn och jag har för mig att det enda instrumentet som är med är en akustisk gitarr. I slutet av låten sjunger hon "pour toi et pour moi" flera gånger. Vet nån vilken det är?

"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-05-14 17:09
jag vill också få reda på vad en annan låt på franska heter... gick på radion för några år sedan och det lät som om dom sjöng "den mobbade rosen".. någon som vet?
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!

2005-05-16 22:16
kan det vara Teri Moise - Une Place Pour Elle?
kan dock ingen franska så jag är inte säker på hur det sista uttalas.

2005-05-16 23:03
kolla carla bruni..kan vara hon..

2005-05-20 14:32
Har inte hunnit kolla upp de ni skrev, men i alla fall så kom jag på att efetr att hon sjungit på franska i låten, så sjunger hon samma vers igen fast på italienska!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-05-20 14:38
äh hittade den nu, det var carla bruni- le ciel dans une chambre