I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heta trummor/rytmer

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-05-10 18:51

Heta trummor/rytmer

Nån som kan nå sjyssta låtar med jävligt heta rytmer som byggs upp av trummor, instrumentala låtar då för er som inte fatta...

tut!

2005-05-10 18:58
hittade för ett halvår sedan en tribute skiva till en "Jeff Pochard" å på den är det med nåra trummor som dominerar fullständigt riktigt kul faktiskt...
tut!

2005-05-10 19:31
Terje Isungset's soloprojekt... typ "floating rythms".... varning dock, MYCKET speciell musik

annars är ju Nyanyo Addo rätt cool
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...

2005-05-10 21:18
Bboy breaks?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-10 21:23
nja det kan det väl vara förvisso men inte nödvändigt det får gärna vara lite lugnare beats också bara det är riktigt sjyssta rytmer som man hajar...(asså kan följa med i) så det bra inte är trummor i världens kaos som slår konstant...utan dom får gärna vara uppbyggda och organiserade...

exempelvis...

Linkin Park-Cure for the itch

där har du sjuka rytmer men ändå är dom såpass organiserade så det blir ruggigt jävla bra...

jag steppar nämnligen och jag måste ha nya låtar inför helgen här...

tut!