Michael Jacksons bästa låtar?
Har sökt i forumen och inte hittat nån sån här tråd... Vilka tycker ni är Michaels fem bästa låtar? Här är mina (utan inbördes ordning): Don't stop 'til you get enough Baby be mine Beat it She's out of my life The way you make me feel Bubblare (hehe): Liberian girl Faan vad svårt, finns så många mer som är så bra...
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Alla Michael Jacksons låtar e bra, killen är ett geni.
Jo jag vet, hehe. Men de fem bästa då...
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
hehehe det är för svårt att avgöra, han har för många bra låtar.. man måste dela upp årtionden, album o sånt haha ska vi ta 1995 och uppåt, så vill jag nämna 2 underskattade låtar som är tvär sköna... "Tabloid Junkie" och "D.S" som gjordes 94-95 typ, båda från HIStory albumet..
http://www.myspace.com/deadlykanha
jag komemr nog alltid tycka att smooth criminal är hans bästa låt, helt sjukt att den inte är med på history-dubbelalbumet
12.
rrick P56 Är nog samma sak för mig... eruduja Lunarstorm mailade och ville ha dig tillbaka.
Smooth Criminal Dirty Diana Beat It och fan,, ehh... kommer inte ihåg så många låtar nu.. michael jackson präglade min barndom.. (det där skrev jag enbart för att nån vitsig fåne skulle kunna gotta sig) har en hel del skivor.. off the wall, thriller, bad, dangerous, history.. men minns inga låtar just nu..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Jag tycker nog att Billy Jean är bäst Har inte hört finare bas ,,^_^,,
forever feels like home
JAAAAA en tråd om min älskade michael!!!! viva michael!!!!! här e min lista dåra.. up-tempo låtar: keep it in the closet (bästa låten EVER gjord) P.Y.T smoot criminal just good friends you rock my world ballader: for all time (aldrig släppt på skiva) todo mi amor eres tu earth song will you be there sen smälter jag av dem få raderna michael sjunger i balladen med 3T I need you, han sjunger lite på slutet och OOOH... ja dör.
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Billy Jean basen i all ära.. men skönare bas än den på Smooth Criminal får man leta länge efter..
eller bas och bas egentligen.. men men
billie jean är svår att knäcka. Smooth criminal är riktigt fet!
WWW.ISMEN.NU
the girl is mine med paul mccartney är också ball
WWW.ISMEN.NU
aah som sagt, finns så sjukt många bra låtar, nästan omöjligt att välja vilka som är bäst. Kommer säkert ha ändrat mig till nästa vecka också...hehe
Billie Jean är den bäste :)
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
They don´t care about us eller vad den heter..!
Magnus Betnér <3
Human Nature live är helt underbar, när MJ sjunger wwhhyyyyyy så dör man ju :D
Egentligen så är ju hela Thriller bra.
jag tycker inte alls att självaste låten Thriller är så bra som alla säger, menmen man får ha sina egna åsikter
forever feels like home
finns ett parti i Human nature som är så fruktansvärt ljuvligt som gör det till hans bästa låt enligt mig
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Mina favoriter They Dont care about us Beat it Tabloid Junkie Speechless Billie Jean
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Sweetish Håller med dig, självaste låten thriller är inte min favorit på thriller-skivan. Finns mkt bättre. Men den skivan är grym som helhet, riktig hit-skiva!
In the words of Dave Chapelle; "He made Thriller......... Thriller."
Remember The Time och Thriller
I'll see you in another life, brotha!
En låt som är grym är Give in to me från Dangerous skivan. Jag får nästan gåshud av den, riktigt bra.
wolf P21 så har jag också tänkt om den låten. Klockrent.
wolf P21 Håller även jag fullständigt med, riktigt vackert beat, grym sång därtill. Jag har ett klipp på datorn där han är hos Operah Winfrey å sjunger låten accapella, då beatboxar han trumbeatet i början av låten. Han kan tillochmed det riktigt bra
Billie Jean = Mästerverk :)
Fcee!
wolf P21 adda mig bara på msn så kan jag skicka :) Jag känner en kille som har allt, adda han också, han heter AIex här på whoa. kolla upp han om du vill ha nått annat av MJ