Världens hårdaste jävla låt?
vill ha tips på adrenalinlåtar fyfan!!!!! hehe.. rammstein - mein herz brent? hehe knappast, men den är skön iaf..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Korn - Blind.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bloodbath - year of the cadaver race
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kvarna Crew - Ingen Dissar Kvarna
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
sepultura-attitude eller sktsystem-maktens murar rasa
http://www.kommandot.se/wp/
Peaches - I en rosa helikopter
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Eller: Mayhem - De mysteriis Dom Sathanas
Twisted Sister - Burn In Hell så klart...
amon amarth - dragons' flight across the waves
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
hahaha att hårdrock får va med under kategorin "musik" ;( ramstein e iaf ok
fucking hostile, pantera ?!!
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Meshuggah - Future Breed Machine
Slipknot - The Blister Exists
Slayer - Angel of Death. Visst finns det låtar som är "hårdare", men ingen kan låta så ondskefull som Araya :P
seriöst.. att droppa ratm i den här tråden är bara bevis på att man lyssnar förlite på musik converge - fault and fracture ond och hård rakt igenom
cryptopsy har en del hårda grejor.
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
refused - new noise
säger som någon tidigare sa.. Korn - Blind..sjukt jävla bra låt.. resten av korns låtar e ju inte det minsta dåliga heller! wake up hate e ju inte det minsta mysig den heller.. annars finns det ju riktiga jävla pisslåtar så om du ska ha en riktig jävla hård låtjävel e de typ systemfel - allt e skit.. eller va den heter.. den e grov!
Aldrig mer....
marduk - dark endless. top that ,D
Refused - New Noise Hård and you know it.
Look with your own eyes - See with your own mind
the dillinger escape plan - panasonic youth
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
Motörhead - Ace of Spades
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
Led Zeppelin - Whole lotta love
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Impaled nazarene: I am the killer of trolls Skitsystem: Maktens murar rasar Hatebreed: Facing what consumes you State of fear: Bloodthirsty system
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
vendolin med aphex twin.. ajajajajaj hård så det smärtar
refused? haha det är ju för helvete pop! hårdaste låten är svårt. något från nya path of no return. bara för att få upp hypen.
slipknot - eyeless the dillinger escape plan - highway robbery the dillinger escape plan - panasonic youth the dillinger escape plan - come to daddy (ondaste låten nånsin) the haunted - 99 slipknot - disasterpiece system of a down - suite-pee black label society - low down deftones - my own summer (shove it) the dillinger escape plan - three for flinching (revenge) enligt mej...
•pave paradise•
det mästa Oi musiken tycker jag är fan så mycket hårdare en all typ av blaskig och sunkig demon metal. men hårdas av dem alla är det ända metal band som har kanon grym image BAD NEWS. bad news - warriors of ghengis khan
samma gäng som gjorde bottom och hemma värst (the young ones). den kom före spinal tap och är enligt mig en mycket bättre parodi på metal.
Pantera - Walk så tråååkigt tungt riff..
general surgery uncurbed massgrav där haru några grupper med bra jävla rens!
pang på pungen i portugal
storpajsarn P22 Japp. Mycket Oi! är jävligt hårt. Även Crust-punk e sunkig o hård :)
då säger jag: mother anorexia med anorexia nervosa.
massivt motstånd mot behandlingshem.
earth crisis - gomorras season ends är rätt ball. lite mesig text bara:)
http://www.kommandot.se/wp/
storpajsarn P22 av nån dom andledning så har jag den låten. Fråga mig inte varför.
fantalight P14 dum anledning är det inte. alla som inte har bad news är töntar.
Blind Guardian - Mirror Mirror
K-LINE FUCKING ROCKSTAR
Chemical Brothers - Come With Us
Malnatt - Per Onore d'Italia
storpajsarn P22 visst körde dom den filmen (bad News) på Svts "hårdrocksnatt" i somras??? elelr är jag ute och yrar?
Deftones - Engine no.9
"I lay chicks like mother goose"
At the gates - Blinded by fear
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
har jag sagt come to daddy av aphex twin? :)
•pave paradise•
Strapping young lad - satans ice cream truck.. ;)
detestation var bra, deunga lika så, men nu var det hårdaste skiten som söktes. Då skulle jag faktiskt satsa på att dra på nasums nya eller nått med birdflesh. MOS! Annars är ju dropdead rätt hårt.
Better active today than radioactive tomorrow
totalt jävla mörker- eko yeah'!
pantera - broken sepultura - dictatorshit system of a down - know
toys toys toys.... these days - faded black