Paris Hilton
Ja, hon har ju somsagt släppt en låt som heter screwed. Jag trodde ju såklart det skulle vara den sämsta låten i världshistorien. Men nu har jag kommit på mig själv med att spela den en timme på repeat. Jag tycker den är grym, jag blir otroligt peppad av den. Va tycker du?
öhm.
för att hennes pappa sågade låten kanske?
Etta på min mp3 lista, haha! :$
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va heter den då? inte direkt låtar man får upp om man söker efter "Paris Hilton" enbart.
kanske borde läst fösta inlägget nogrannare. Edit/delete funktion, när kommer den?
ja det har jag också undrat sedan 2001..
webmästarna vill att modsen ska ha nått att slava med ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
haha, asså den är skitbra..Tyvärr har jag inte hela versionen. Man blir så sjukt peppad!
öhm.
finns den att lyssna på någonstans?
mekano P19: jag tycker faktiskt att du borde köpa hela Paris skiva ifall du vill höra låten...du förstår inte hur mycket arbete hon lagt ner för att göra den, och hur knappa resurser artister som hon har att klara sig på ;P
Its better to die on your feet, than live a lifetime on yor knees
Ja, det vore ju trist för henne om folk bara laddade ner hennes låt så att hon inte tjänar några pengar. Hon har det lite tufft med ekonimin har jag hört.
öhm.
Ja verkligen. Det borde göras en 5:e grundlag som säger att man får tanka ner hennes musik.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
hon borde egentligen betala för att folk ska lyssna.
den e asbra fast jag har tröttnat lite, men aa.. josefiin F17 jag har hela, skriv till mej om du vill att jag ska skicka den
Jag har fixat hela nu! Men är det nån som har den som inte är "alex g remixen"?
öhm.
i simple life 3 ska ju hon å hennes syrra b.la jobba på en begravningsbyrå. tänk dig att din farmor dör och paris hilton ska ha hand om kistan. knappast.
utter P18 De e ju inte hennes syrra de e hennes bäästis. Nicole Richie. Btw är de nån som fått tag i nån annan version än alex g remixen?
öhm.
josefiin F17 säker på att det är nicole? dom har väl sagt upp bekantskapen, vilket resultera i att nån ny tjej ska vara med i serien... låten är ingen höjdare, men du kan få den om du vill (dålig kvalité...)
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
More-10 P20 jo jag har hört de där om att dom inte e vänner längre. Men på reklamen är de ju richie. Plus att jag hörde nåt om nån annan rikemanstjej som skulle vara, inte syrran.. har du den som inte är alex g remixen?
öhm.
josefiin F17 jo det har jag, men inte med världens mest tillfredställande kvalité som sagt
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
paris hilton är ju lesbisk!
josefiin, haha okey. pinsamt av mig. måste granska aftonbladets "dokusåpa-koll" bättre i fortsättningen ;)
utter P18 eeh, jaa dööh..så himla pinsam..skärpning. ^__^
öhm.
Haha, jag fick dom att spela Paris på soundclash igår..haha!!
öhm.
låten är faktiskt väldigt bra, oväntat ^_^ helt klart bättre än Olindas, men kan dom ens jämföras?
forever feels like home
har inte läst hela tråden utan bara scrollat igenom och försökt se en länk.. men det har jag inte.. så, var kan man hitta låten ???
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Producent
2005-05-09 12:03
ja den är la rätt go :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Shake your body body move your body body shake your body body PARIS HILTON!
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...
Paris Hilton har vart ihop med Vincent Gallo...han har tom. gjort en låt till henne. "I wrote this song for the girl Paris Hilton" heter den visst. Obs, Vincent Gallo är asbra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det funkar ju jävligt bra att leta efter "Paris Hilton Screwed" också... :/
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>