I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-04-18 21:11

Ted Gärdestad

Nu när solen tittar fram och skiner på våra brunbrända ben, typ, så tänkte jag passa på och lägga upp en tråd angående en av Sveriges mest folkkära artister genom tiderna. Han är ju trots allt från min hood. Det finns ingen enligt min mening som kan passa bättre till just denna årstid. Det har varit ett evigt tjaffs om Gessle och hans fuckin' låtar om stenar i skogen som spelas på radion 24/7 på sommaren, så nu postar jag denna i vårvärmen och tänker tillbaka på den artist som verkar ha bleknat bort i allas julhandel.

Detta är alltså en tråd för er som diggar karameller och helt otroliga sommar och kärleksvisor.

Ge eran 5 i Topp lista på vilka av Teddys låtar som just ni tycker om, dela gärna med er med andra åsikter angående denna artist.

1) Kom Ge Mig Kärlek
2) Oh vilken härlig dag
3) Sol, vind o vatten
4) En egen måne
5) Fånga en ängel

Cheers!

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!