I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-04-10 21:07

Vilken låååt...


I refrängen är det en kille som sjunger "You're a girl and I'm a boy, so let's dance, dance, dance" musiken i bakgrunden är lite lik N.E.R.D- she wants to move. I början av någon vers säger han "move your body like a snake, girl", sen i andra eller tredje refrängen kommer en tjej som sjunger "You're a boy, and I'm a girl osv."

Så, nån som vet?

"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-04-10 21:14
redan gjort
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-04-11 12:10
Beats and Styles - Dance Dance Dance
Enjoy The Abuse ;)

2005-04-11 13:22
haha den är så klockren..
baeng

2005-04-11 17:11
taack
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2005-04-11 17:12
np ;)
Enjoy The Abuse ;)