Schnappi - Das Kleine Krokodill...
Helt seriöst, vad e det med världen när en sån här låt ens får spelas i radio och ha en musikvideo på TV. Den kan jämföras med Bollibompa låten. E det fler som har hört denna helt sinnessjuka låt?
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Ja, jag blev helt förvånad då jag zappade över till Ztv och såg den där videon rulla.. Vad är det som är så speciellt med den låten som görs att den spelas på tv & radio?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Haha samma här..blev riktigt förvånad, hörde den för några veckor sen..den är inte guld..men å andra sidan så efter man har lyssnat et tag så fastnar den ;)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Jag såg den på internet för några månader sen och visst den är väll rolig att kolla på där. Men inte på ztv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe,min lillasysters kompisar hade skickat den till henne för några månader sen men jag kunde aldrig drömma om att den skulle visas på tv. Snart kommer det väl en remix som bratsen kan dansa till.
visst är det en jväligt gullig krokodil men att den ska gå som musik video och spelas på radio är väl lite väl långt gånget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skitgrym låt, jag blir helt glad inombords;)
haha jag älskar när den går så skönt på nåt sätt
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
det stod nånting om den i kupé... typ nån 9årig tysk och hans moster gjorde den och skickade runt den på internet och så snappade någon radiokanal upp den och använde den, sen dess "har den blivit en stor hit i tyskland".... eerrr....
baeng
haha ja läste om den i metro. det stod typ "nu tar schnappi över sverige" åsen har jag hållt mig undan alla musikkanaler och all radio ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
jag hörde typ den låten första gången när jag var 5 typ
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Tycker det är ett rätt skönt avbräck mot allt skräp som går på Ztv annars. Bästa videon på länge också. :)
"jag har fin hår. som en waterfall."
haha den är så jävla grym!! alla jag känner har inte lyssnat på nåt annat i en vecka!!
om "ingen vill veta vart du köpt din tröja" kan bli en hit i sverige, kan fan schnappi jäveln också få skina mins lika länge.
Om ni är förvånade över att den spelas lite då och då här har ni tydligen inte varit nere i Österrike och åkt skidor i vinter. Jag ljuger inte när jag skriver att de spelade den minst varje halvtimme 7 dagar i veckan på afterskin. Helt sjukt populär där nere och alla jävla tysktalande sjunger med ;) ... men men.. lite kul är den i alla fall.
va? fan jag trodde det var en jävla barnprgramslåt!! hörde den först häromdan, men att den har en musikvideo och att den gr på radio?..hahaha..det var otippat..heh
En som hade glömt en påse från Rocks(skivbutik) på mitt jobb för nån dag sen, i den låg Schnappi - Das Kleine Krokodill . Så bevisligen köps singeln:p Illa...
Ååååå jag älskar den! Krokodilen är skitsöt!
haha, så jävla dålig.. fast Benni Benassi-remixen är ganska kul :P
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
color P18 godmorgon på dig!
hatar skiten. Borde finnas en myndighet som förbjuder sådant här. Schnappi, Crazy frog och jamba ska brinna i helvetet.
instämmer föregående talare
"Ååååå jag älskar den! Krokodilen är skitsöt!" ursäkta ordet men... brudjävlar
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
jag tycker också den är söt :)
Den e juh fan värre än den där jävla jamba grejjen som åker omkring på båge.
någon som har länken där man dödar massa fula shnappis??!!
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"