imperiet
bara jag som diggar imperiet eller finns det likasinnade därute? ;)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: vad skulle promoe ha gjort? Och sen gör jag det. - Stepfucced
fan :(
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Henrik varför är det så?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Henrik jag har lyssnat på dem hela mitt liv.
Var inte orolig fimp. Du är inte helt ensam. Jag finns också. Särskillt de senare skivorna är suveräna om du frågar mig. Men jag föredrar plp, förståss.
I'm back!
plp?
thirtyseconds jupp.
fimp: Peace, Love & Pitbulls, Thåis lilla industriprojekt. thirtyseconds: Jo. Det är väl si och så med engelskan, och produktionerna är lite mesiga känns som ett steg tillbaka med tanke på att den engelska skivan var en av de sista ;) Men My Machine från Be the President singeln är svinhård.
I'm back!
"Minns du, minns du hur vi satt och laddade inför ännu en lördagsnatt i min ruskigt sunkiga första lya och lyssnade på Imperiets nya" Yeah!
87, 87, vad har det tagit väge nu. *jääj*
I'm back!
han har väl alltid varit drogad iofs
falk heter han hehe
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Christian Falk är nu förtiden någon form av danceproducent, hade en mindre hype & hits för några år sedan. Antagligen den det gått bäst för efter Thåis, om man räknar bort Stry (han har trogna fans och viss kultstatus men knappast så mycket mer).
I'm back!
har man en sån som heter naken-jan kan det oftast bli för mycket.
Falk proddade förövrigt, Izabella - shame shame shame, en gång i tiden Damn vilken klassiker :)
I'm back!
SAKER SOM HON GÖR mmmmmmmmm ibland är det bra alltså
de hade en hög riktigt bra låtar, I like
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Christian Falk var med i Blacknuss förr också och låg bakom det GRYMMA fri-jazz bolaget Crazy Wisdom. Sen proddade han Petters "Såklart" också... Imperiet är alldeles för mycket 80-tals svulst-rock för minsmak med sällsynt pretentiösa texter. Gillar faktiskt inget Thåström varit inblandad i förutom "Beväpna Er"...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha son menar jag. inte sån.
min favoritlåt när jag var typ 6 år var "c c cowboys". fyfan jag älskar den fortfarande. det är grejer det!
Jag är starkat i världen
Wolf: PLP var inte så dåliga, även om industrimetal (eeller vad man nu ska kalla det) inte är min grej riktigt, känns som om genren börjar och slutar med Ministry. Det positiva med dem var ju att man slapp hans poetiska ambitioner, tycker hans texter med Imperiet var riktigt hemska...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag avskyr imperiet soundet. Låtarna är ofta bra förstörda av produktionerna. Lyssnart ju hellre på nån liveupptagning från de senaste turneerna än på imperietplattorna. Detta trots att jag tycker mannen är en Gud ;) Förövrigt tycker thåström själv ungeför som wolf när det gäller gamla imperiettexter. Ballad om en amerikansk officer dissade han fett i nån intervjue nån gång ;) Själv diggar jag Red Sonic Underwear eller xplodera mig 2000 stenhårt. Senaste är inte så dålig heller. Bra texter, bra musik, bra produktioner. Allt man kan drömma om.
I'm back!
xplodera mig 2000 är underskattad, helt klart. Men ett himla kul ljudexperiment. Red sonic Underwear. Mmm. Argt & hårt. Trevlig lyssning. :)
I'm back!
vad är egentligen den konkreta skillnaden mellan imperiet och rymdimperiet?
Rymdimperiet var ett hobby projekt. Sedan så blev det inte så mycket hobby och bytte lite medlemar och sen så vart det imperiet. Så har jag i alla fall fått det förklarat för mig.
I'm back!
så det började med rymdimperiet?
Typ. Det råder väl lite olika meningar om rymdimperiet blev imperiet eller om ebba splittrades och sedan startades imperiet och rymdimperiet bara var ett sidoprojekt under ebba tiden. Själv tycker jag att det är en meningslös diskussion som beskriver samma sak, men jag har sett folk som diskuterat det ihärdigt. Två singlar Felrättsnettheltfelrättsnett & Vad pojkar vill ha och en maxisingel/ep Alltid Attack blev det i alla fall sedan klev imperiet in på scenen istället. Jag tycker förövrigt att vad pojkar vill ha gör sig bättre med Ebba (från boxen). "Pppppenis i munen" är mer punk än "ppppppenis i handen".
I'm back!
Klart man diggar Imperiet:)