I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rullstolsbunden kille i min skola

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-03-14 18:37

Rullstolsbunden kille i min skola

Nu tror kanske de flesta av er att denna tråd ligger fel men icke sa nicke.

Det är en skön snubbe från min skola som har sin hemsida här. Han har hittills gjort fyra låtar. han ville att jag skulle sprida sidan so I did.

Enjoy :P

Min bild är... för mycket naket kanske?

2005-03-14 18:41
...och vad har det o göra med att han är rullstolsbunden..?
jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-03-14 18:43
Det är ju fantastiskt att man kan göra musik fastän man är rullstolsbunden, och så bra svenska han talar också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-14 18:44
nil F18
Men va inte sån...

nämnde det eftersom han är smått anoorlunda så det kanske är värt att veta men han är jävligt schysst/rolig/skön/soft.

har inget emot handikappade/utveklingsstörda om det verkade så ;)

2005-03-14 18:45
The-Dude P19
se ovan, och btw så har jag umgåtts med utvecklingsstörda/handikappade hela mitt liv då morsan är PA och jag har definitivt inga fördomar.

2005-03-14 18:49
nä jg tror inte att du har något stort hat mot rullstolsbunda eller att du vill döda dom alla, det är bara det att du katigoriserar honom, också när det är helt orelevant

2005-03-14 18:54
nil F18
Hade han varit kriminell hade jag skrivit kriminell, hade han varit brat hade ja skrivit det. Kanske inte har nåt med saken att göra men skriver det ändå.

Kansek något äckligt jag fått av den här jävla mediautbildningen, "rubriker ska väcka intresse"...

Tack, nu hatar jag mig själv

2005-03-14 18:56
Philly_wr87

Sätt inte mig och nil i samma kategori nu också, jag var allvarlig, jag tycker att det är fantastiskt! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-14 18:58
The-Dude P19
Din ironi var hyffsad första gången men nu :P

2005-03-14 19:02
'en kriminell kille i min skola gör musik o här är hans hemsida'

2005-03-14 19:04
nil F18
vad är den stora skillnaden?
Så länge det varit samma schyssta snubbe som bett mej sprida hans sida så.

Och som sagt så måste jag fått det där med att skriva ett adjektiv i rubriken från min mediautbildning.
Blir så när man får kolla på reklam/löpsedlar varje mediakommunikationslektion...

2005-03-14 19:17
åkej visst, men fråga honom vad han tycker om rubriken och inlägget.
han kanske är lugnt med det, men jag skulle inte va det.

2005-03-14 19:20
nil F18
Så om du va rullstolsbunden och folk sa/påpekade att du var rullstolsbunden skulle du ta illa upp?!?

Alltså, så länge de inte gör nåt negativt/elakt av det så får ju båda parter acceptera att den ene har ett handikapp.
Tror inte han tar illa upp när man öppnar dörrar/flyttar på stolar åt han.

2005-03-14 19:21
nil F18
Men visst kunde jag formulerat mig bättre, det är nåt jag fått mediakommunikationen...
Nåt jag inte tycker om, hatar reklam egentligen

2005-03-14 19:40
jag skulle tycka det va asjobbigt om folk inte såg just mej o vad jag gjorde utan mej o min rullstol och vad jag gör, speciellt om det inte har med saken o göra, jag skulle känna mej förbannat udda och jag skulle börja undra hur mina vänner ser på mej egentligen.

ja du kunde formulerat dej bättre :)

2005-03-14 19:53
nil F18
Tyvärr så har ju rullstolen ofta med saker o ting göra för en rullstolsbunden, det är ju inget litet handikapp som kan ignoreras men som du säger så ska det ju inte avgöra synen på personen i rullstol.

Säger ju det, jag tycker killen i rullstol är schysst som fan och det hade inte spelat nån roll ifall han varit enbent/enarmad/halvförlamad/cp-skadad det är ju p.g.a. personligheten han är som han är.

men det här handlar inte om honom utan huruvida rubriken var berättigad elr ej och ur ett humant perspektiv så är den väl inte det.
Men en reklammakare hade nog gett mej en klapp på axeln för att jag valt en intresseväckande rubrik...

2005-03-14 19:54
Men vad tycker ni om hans låtar då?
Jag tycker dem e härligt kaxiga :D
Dennis Dominerar är skönast enligt mej.

2005-03-14 20:04
Lyssnar på Dennis Dominerar för tillfället. Musiken är verkligen inget vidare, och han sjunger inte speciellt bra heller.
Still in the bridge

2005-03-14 20:24
hålsa snubben att han säkert är soft men inte borde göra musik under några som hälst omständigheter. kanske för privat bruk då men knapt det.

2005-03-14 20:44
Nu tror kanske de flesta av er att denna tråd ligger fel men icke sa nicke.

Haha om man kollar vilken diskussion som kom att dominera denna tråd så hamna den tillslut i fel tråd ändå.

2005-03-14 21:48
Toffe P20
Topicen hör ändå hemma här ;)

2005-03-14 22:16
Jag är 11110% att den låten 'dennis dominerar' har varit uppe. Helt säker.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-03-15 07:12
mephisto P1
har den säkert, den e ball :P

2005-03-15 16:11
men asså, låtarna var ju inte bra på nått sätt. så...
Better active today than radioactive tomorrow

2005-03-15 16:18
"den här låten är till Mad Odds" :D

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2005-03-16 15:23
nil F18
Seriöst, lägg ner.
Visst det kanske var överflödigt att säga att han satt i rullstol, onödigt att tjafsa om det, visst är det en löjlig tråd överhuvud taget, menmen.

Förövrigt heter det inte orelevant.

2005-03-16 17:49
skit i det du

2005-03-16 20:44
nil F18
spelar det någon roll om man säger bara rullstolsbunden?
det är du som reagerar negativt på att han säger det.

2005-03-19 10:49
"dennis dominerar nu och alltid...!!" Yeah! Alla vet ju vem Dennis är, riktigt go kille!