I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-07 17:40

Frusciante

Red hot chili peppers gitarrist John Frusciante släppte sju skivor förra året. Han är helt enkelt något utöver det vanliga. Gitarrspelet är helt underbart, bra abstrakta texter och härlig sång.

Det är också en bra variation i stil som ges, allt från pedant-producerad studio fruscianterock till garageband.

jag har iaktagit och lyssnat det senaste året och fortstätter det såhär så kommer Frusciante lätt att räknas bland världens bästa.

Är det nån mer som lyssnar på Frusciante?
Jag vill gärna veta vad fler tycker!

2005-03-07 18:11
yeah.. han ar hur bra som helst.. soft att han begar komersiellt sjalvmord genom att slappa 6 album pa 6 manader ocksa.. istallet for att forsoka pumpa ut pengar istallet.. synd att dom fortfarande ar dyra sa jag inte har rad att kopa alla, men anda.. shadows collide with people ar galet bra..

2005-03-07 18:33
senaste är väl mer ackustisk, singer/songwriter om jag har hört rätt. den tycker jag verkar väldigt intressant. annars är ju murderers favvolåten.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2005-03-07 18:52
Har varit Frusciante-fan i drygt tre år nu... en av mina favoriter!
You love New York / But New York don't love you

2005-03-07 22:17
det e ändå kool att han pumpar utt så mkt han orkar istället för att köra nån jävla planering å megamarknadsföring
/medlem av galna gorillors gangsta gäng
"Patriotism is your conviction that this country is superior to all others because you were born in it."/ G. B. Shaw

2005-03-08 12:15
ja, den senaste skivan är sjukt skön, lite mer singer/songwriter som du säger. Curtains heter den.

2005-03-08 19:50
Han är fin fin, dessutom så är hans låtar på soundtracket till Brown Bunny ruggit bra. Lyssna på Dying Song...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-14 16:11
Will To Death e så klockren att det finns inte! Där snackar vi musik! John frusciante - den enda rättmätige gitarrguden!
Jockish @ B-vik

2005-09-14 16:50
jag tycker att han har 0% teknik men 100% känsla