I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-02-26 20:12

Lo Fi Fnk

Alltså, har de släppt nåt eller inte? Fick nån mp3a av en kompis, men allt jag hittar på Google är nedlagda sidor och intervjuer som inte säger mig något. Ligger de på Moshi Moshi eller nåt? Har de släppt nåt där än?

2005-02-27 22:53
hahahahhahahhahhaha

leo och muppen som brukade uppträda på våra skolavslutnigar med en jäval digital truma och papmasker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-28 03:19
storpajsarn

Själv låter jag mig inte påverkas av vilka individerna bakom ett projekt är. Min flickvän, däremot, reagerade ungefär som du, och dömde allt på förhand (hon har under liknande förutsättningar dissat i stort sett vartenda band från Haninge, varpå jag måste smyglyssna när hon inte är hemma). Jag gillar Unighted, och därmed basta.

2005-02-28 12:21
hihi, jag går i samma klass som en av dem därs lillebrorsa.

2005-02-28 12:35
Eksem P22

jag dömer dem på grund av att jag hört dem både live och inspelade ett flertal gånger.

och det suger både live och allat det spelat in.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.