I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

typ flera år sedan....

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-02-22 22:39

typ flera år sedan....

Vet inte om denna tråd ska vara här men jag gör ett försök!

Finns det någon av er som verkligen brann för en musikstil för att sedan efter ett tag helt och hållet sluta lyssna på den sorterns musik?
jag själv lyssna jäkligt mycket på rap förut (ca 3 år sedan) men jag kan erkänna att ja inte har en enda raplåt kvar på datorn! lyssnar i stort sett aldrig på rap längre..... sjukt......

nå?

2005-02-23 12:56
hiphop/rap. funkar inte längre alls..
•pave paradise•

2005-02-23 13:22
Lyssnar på det mesta, det som är bra.. visst man kan tröttna på viss musik ett tag.. men efter en tid så får man höra en av dom låtarna o då börjar man lyssna på det igen =P
va?
Hangaround

2005-02-23 14:07
i åldern 13-15 lyssnade jag oavbrutet på rap. kan vara en orsak till att jag har tappat smaken för det ganska mycket.
http://matildaberggrens.blogg.se

2005-02-23 16:42
som alla andra lyssnade jag mycket på hip-hop för några år sen, nuförtiden kanske jag emellanåt lyssnar men inte speciellt mycket.
Still in the bridge

2005-02-24 12:47
runt 90 - 95 så brann jag för death metal.. nu brinner jag bara för bra musik som tänder mig sexuellt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-25 20:13
kent, för något år sedan.
men nu har jag vuxit upp och ångrar dom slantar jag lagt ut...
fast man får väl se det som ett dokument över en viss tid i sitt liv....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)