britneys nya
nu vet ju inte jag om det redan finns trådar om den men jesus.. nån som hört den? sett videon? bara jag som skrattar högt eller skäms nåt otroligt? :D här kommer bruden från louisiana och börjar snacka street. seså, diskutera
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
du är absolut inte ensam om det där asså...fyfan vilken dum brud hon är
•pave paradise•
hon är inte ens värd att nämna på whoa, tycker inte jag.
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
Den är ju verkligen helt ljuvlig.... Att teama upp med bloodshy och avant va fan det bästa hon har gjort
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Den e asfet ju! Majoriteten på whoa är väl låtsasghetto och platsar i samma liga. Faktum e ju att hon e snygg som satan, har en sjyst röst och kan röra sig till musik... Hon e het and I love her!
Skåne!
Vadå låtsas ghetto..?? Det enda jag skulle klassa som ghetto i min skivsamling är Gil scott- heron -pieces of a man.. Och det är typ ghetto funk från 70-talet.. Ja Britneys nya låt/video är ett jävla skämt.. Och att hon bantar ner sig så hårt att det nästan ser lite äckligt ut , vet jag inte om jag skulle kalla en bragd direkt (Inget feminist blader, tycker det är äckligt när brudar är FÖR smala)
Pack! Pack! Pack!
hon är ju bara sjukt pinsam. och låten är kass den med.
Gofi Jag syftar på människor, inte på musik.
Skåne!
synd att inte allt hon gör är som toxic. fortfarande typ världens bästa låt.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
ni har inte tänkt på att hon kanske driver med sig själv i videon?
you reek!
ääh hon e noog inte het. tar man sig en ordentlig titt e hon vilket cracksmokande luder som helst. med en hel lotsa kass musik to boot. shit. spola det!
/medlem av galna gorillors gangsta gäng "Patriotism is your conviction that this country is superior to all others because you were born in it."/ G. B. Shaw
why dont you do su'in'! ala rosie perez haha.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
faktumet att hon försöker se mer "skum" ut än sexig i den här videon är ju också en flopp.. sminket ser likadant ut i alla videor och man undrar ju om det inte är samma veckogamla smink som sitter kvar där runt ögonen för fräsch är hon ju inte längre. nä, fyfan..
jag är med La, och det ser ju rätt roligt ut i vdeon när hon och hennes back up-danzaz ska låtsas vara ett band men man ser att knappt nån av dem hållt i ett instrument förrut :P
12.
TACK! dålig låt, ful brud, borde skaffa en stylist och sluta stönpratsjunga. om jag hade tillgång till hennes cash fatta vad mycket man skulle kunna göra. varför väljer hon att göra allt så jävla white trash?! det måste ju ta mer tid och arbete än att bara köra det safe. bara toxic är schysst.
I´m with stupid--->
Rapparen nej, har du?
La: här kommer du från sketna lilla bonnsverige och snackar säkert lika mycket street som britney..... förövrigt är låten rätt dålig, men pinsamt, näe inte särskilt.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
freak ja för du vet exakt hur och vilket sorts språk jag snackar? det hör inte till saken. måste man ha speciella kvaliteter för att kunna TYCKA nånting nuförtiden? "hon är ful tycker jag" - "du är inte så snygg du heller så du får inte tycka det" eh? jag har hört henne snacka i intervjuer, på tv otaliga ggr och hennes språk går mer åt "gosh darnit"-hållet än "do su'in" ala rosie perez som sagt. och jag tycker det låter jävligt krystat med rader som "Now you all in my grill " eller "I be here with my crew"
Måste hon vara så jävla porrig. Hon porrar alltid ner sin röst. Plus att låten är ett skämt som allt annat hon gjort. Det känns som att hon blir värre å värre för varje ny låt.
Bombaclaat!
sluta snacka skit om britney nu, hon är ju skit tuff ju
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
susannat håller med. varje gång hon ska sjunga ett ord med bokstaven "L" så kör hon den där britney-artikuleringen med tungan som flyger upp ovanför läppen. DET är nåt jag stört mig på hur länge som helst :D
vad heter nya singeln?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
haha jaa! jag lever utan mtv och ztv så har inte sett videon (tack och lov) men herregud, hon och Mariah Carey försöker göra något som Jlo redan misslyckats med, pinsamt, jotack.
nuss "do somethin'"
Ja hon började med den där L-grejen redan i hit me baby! haha patetiskt ju.
Bombaclaat!