I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

White Trash Beautiful

Övrig musik - Rock, pop & annat

2005-02-04 01:31

White Trash Beautiful

Jävligt skön låt. Har precis (skaffat) skivan, men den verkar tyvärr inte vara mycket att hänga i julgranen.

Nån annan synpunkt på Everlast?

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-02-04 10:13
jag skulle inte veta vem det var om det vart för Eminem...säger väl allt
•pave paradise•

2005-02-04 18:07
whitney ford sings the blues var ju helt ok..
Nummer sex, Nummer sex, Elfsborgs nummer sex!!............

2005-02-04 19:41
Tokigt tokigt skön skiva :)

lhabia

Det enda det säger något om är din okunskap i minnet.
Tycka vafan man vill om dem, men House of Pain har alltid varit och kommer alltid att förbli mer genuina än Eminem i mitt tycke.
Dessutom åt Everlast upp Eminem hel i deras lilla söta beef imo.

Angående hans musik så kan jag inte hjälpa att dra paralleller till Thomas Rusiaks "senaste". Fråga mig inte varför heh.

Whitey Ford Sings the Blues känns lite som en mellanskiva... inte för att den på något vis är dålig, men det var lite "övergången" från renodlad hiphop till acoustic-stuket han har på nyaste skivan..
Look with your own eyes - See with your own mind

2005-02-04 23:50
pendragon

var väldigt liten när house of pain spelade sina grejer..därför drog ja eminem-grejen :)
•pave paradise•

2005-02-05 13:11
lhabia

Jo jag gissade på det :)
Men det var lite dåligt formulerat i mitt tycke.. för det enda det säger något om är ju att du inte var så gammal så alt. inte lyssnade på hiphop :)
Det är ju knappast som så att Everlast bara är känd för att Eminem hade en beef med honom.
Look with your own eyes - See with your own mind

2005-02-05 13:54
jag vet ju nu vem han är och har hört mycket av hans musik men ja, inte så gammal och lyssnar inte på hiphop så det hade du helt rätt i =)
•pave paradise•