I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-01-16 13:23

reggaeton

Det är såhär att jag älskar reggaeton och lyssnar på det precis hela tiden men jag börjar få slut på nya låtar och man tröttnar ju alltid på en låt aif lite när man lyssnat tillräckligt många gånger och jag måste därför ha lite tips och hjälp =)
jag har massor med zion y lennox, daddy yankee och ivy queen, så några tips på andra riktigt bra artister? och även om det gäller dem jag har, tipsa om era favorit-reggaetonlåtar så kan jag se om jag har dem.

för er som inte hört reggaeton, fixa fram en låt och lyssna! Sjukt gött.

(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)
vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?

2005-01-17 10:46
det finns massa reggaeton remixer på rnb låtar. Typ Alicia Keys, Ashanti bla bla. Laddar du ner är det bara att söka på låtnamnet och sedan lägga till raggaeton remix

2005-01-17 19:47
jo men reggaeton-remixarna är rätt så kassa =) iaf enligt min smak... det ska inte bara vara beatet heller, jag behöver spanskan för att få rätt känsla =)
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>

2005-01-17 19:47
men tack ändå =)
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>

2005-01-17 20:54
operation ivy har ju lite ska/raggaeton..
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2005-01-18 14:05
big boy då?
"if homeboy is trippin, I think you should tie his lace"

2005-01-18 20:39
tristes tigres är ju rätt grymma..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2005-01-19 00:49
soduku
berätta mer

2005-01-19 14:29
Stans fluga.

2005-01-19 14:35
kan nå förklara vad reggaeton är??
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2005-01-20 12:57
reggaeton är spansk reggae så att säga.. baserad på dancehallens grundtakt.

Se Reggae/Dancehall-forumet för flertalet trådar angående detta ämne.
California, knows how to party!

2005-01-20 21:50
tego calderon, skön!

2005-01-20 22:51
skit bra reggeton låt..
den heter

yo sigo siendo tu papi
lyssna på tego calderon
chulito camacho and lukie d
(b)http://www.puertoricosalsacongress.com(/b)

2005-01-20 22:52
yo sigo siendo tu papi är ny ..så ladda ner den om du hittar den..för skivan fanns i cuba
(b)http://www.puertoricosalsacongress.com(/b)

2005-01-21 16:53
DON OMAR
LOONY TOON, NORIGA

Sen harju z-tv börjat visa lite, va nån låt med NORE o Lumidee med nån kille som rappade spanska på ?kinesiska?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-21 17:45
hiccory

det är Speedy och Lumidee som gjort en remix på Speedys låt Sientelo. Nore och Tego är med Nina Sky och Daddy Yankee på Oye mi canto som också körs lite i svensk tv.

2005-01-21 18:17
Fetaste Reggaeton låten är lätt Te Hago el amor med Zion & Lenox...

2005-01-21 18:20
Aa, speedy hette han hehe, flummigaste uttalet... Såg nu att nån redan tipsat om Don Omar, men men, den jag gillar bäst, har iofs inte hört så mkt synd att bara den amerikanska rip-offen spelas på fjortis-tv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-21 18:53
speedy är lite nasal helt enkelt =) lite charmigt sådär =)

zion y lennox är väldigt bra men blir lite trist i längden, har varit sjukt skönt att kunna blanda in don omar imellanåt också =)

2005-01-22 19:35
Haha, ska fan testa o flowa som honom på en låt med det uttalet hahaha, aja, vetu vilket land han(speedy) är ifrån?