I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig med låtar!

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-12-24 09:42

Hjälp mig med låtar!

jag ska trubadura på ett boende för handikappade klockan två idag och jag har ingen aning om vad jag ska spela, helst svensk text men allt går!, hjälp!

Your time is near at hand, fuck with me and your time is now.

2004-12-24 10:01
vad för typ av låtar ska det va lixom?
det spelar alltså ingen som helst roll vilken låt det är?

det blir svårt..
en man, en gitarr.. ganska svårt o hitta nån bra låt..

haha=) det var verkligen skit svårt!
men kör på nån munter jul låt, en lugn fast glad
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2004-12-24 10:16
finns inte så många såna som inte kräver typ carolas röst eller robert ynwie malmstens fingrar.. om dom inte låter som dagislåtar =) det ska helst vara svenska visor, behöver alltså inte vara julsånger..

2004-12-24 10:22
hehe nej det förstås=)
men svenska visor liksom? blinka lilla stjärna?
du har akustisk förmodar jag.. skriv en egen!
asså när jag tänker visor tänker jag på barnvisor.. när jag tänker på trubadur tänker jag på cornelis o gatudikter..

beatles-yesterday
bob dylan- mr. tambourine man

ingen aning sorry..

why tha fuck did you take the job!
väldigt ödmjukt o varmhjärtat men väldigt svårt om man inte vet hur det ska gå till
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2004-12-24 10:48
känne rinte riktigt att jag hinner skriva en nu =) och det är inget jobb, jag bjuder på det, det är ju jul!
tack förresten!
god jul!

2004-12-24 10:56
God Jul o lycka till!