I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

daniel cirera fake vegrarian exgirlfriend

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-11-23 15:31

daniel cirera fake vegrarian exgirlfriend

okej. finns låten som mp3:a någonstans eller kan någon skicka via slsk?

WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2004-11-23 15:57
Ja, för det är ju helt enligt reglerna att be folk skicka grejjer till en om de inte ligger uppe lagligt =)

2004-11-23 16:05
jaha. de har jag inte läst. men ljudKLIPP är det helt lagligt att skicka. för klipp är inga hela låtar.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2004-11-23 16:05
http://www.danielcirera.com/

Där kan du ladda hem den som real audio

2004-11-23 16:37
hahaha. vad den var lam. jag ville att det skulele vara hård grime ju. då hade den varit så mkt hårdare.

2004-11-23 16:48
nej den var mesig. dissen hade ju varit en diss om han bara inte hade varit så jävla lam. sen videon är ju helt menlös.

2004-11-23 18:38
videon är ju skitbra!
jag tar tillbaka allt jag skrev

2004-11-23 20:44
den är den ju int alls. det händer ju inte ett skit. han går ju bara runt och är allmänt menlös. sedan är trummisen ful och daniels "ahhaa uuuuhuuuuu"-låten är bara pinsamma.