vilka instrument spelar ni?
ja, titeln säger allt. Själv spelar jag gitarr, munspel och piano... Som Dylan ;)
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
bas, klarinett, saxofon, lite piano och gitarr
Take a Chill-Pill <br>
saxofon, flöjt, lite gitarr och piano
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
har spelat fiol sen jag var fyra fem. spelar piano också och lite gitarr.
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...
Gitarr & Mikrofåån! ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Är det ingen som lirar B3 Organ?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Trumpet (och lite andra bleckblås instrument), samt klinkar lite på såväl piano som balalajka.
Tullar är som kryptonit! /Stålmannen h
gitarr,bas,trummor,perkussion,piano,lite didgeridoo..
Still in the bridge
trombon, bastrumpet, euphonium, tuba, piano och en del percussion!
The Heart Of Man, If Once Expanded, Becomes Larger Than All Heavens!!
jag vill spela Theramin! men dom är dyra.....
gitarr
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
trummor och lite bas
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
26 strängad svensk luta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bongotrumma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är tråkig och spelar piano. men jag kan spela enkla saker på gitarr också.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Hangaround
2004-11-20 21:29
gitarr..mitt munspel har en kompis tappat bort :(
http://matildaberggrens.blogg.se
jag kan spela såna där maracasägg som alla obegåvade barn med kass koncentrationsförmåga fick lira på låg och mellanstadiet :) fresh...
Demento P18 nice!
Klappa händer är jag bra på.
gura, bas samt kontrabas, trummor, lite piano, lite didgeridoo, melodica, congas samt obegåvade toner på munspel
pop full a beer
elefanten sweeet!
Gitarr. Sen i perioder spelar jag munspel också. Och sen har jag en sån piano-orgel, som jag sätter mig vid ibland. Fast det kan jag inte spela egentligen,, än :)
Roland MC -505 å fortsätter drömma om en TB-303....
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Piano, bas , gitarr, trummor, DJ
Eat the box!
gitarr, piano/orgel/analogsynth/(klaviatur i allmänhet), bandeko (hah).
munspel är det enda jag kan tänka mej att spela själv sedan jag såg Once upon a time in the west. Underbart soundtrack...
Min bild är... för mycket naket kanske?
al_padrino av ren nyfiken het... vad körde ni får musik? :p
Jag har också ett band....
spelar piano, melodica, rhodes, i fyra olika band....
Eat the box!
kastrull
trummor,gitarr(dock riktigt usel nuförtiden)
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
gitarr(och allt som man kan "automatiskt" utifrån det dvs bas, ukulele osv), piano och lite munspel och i vårat counting crows/beatles/mike oldfield inspirerade band är jag trummis. och turntables får man inte glömma ;) jag vill lära mig saxofon och andra blåsintrument. verkar fett kul.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
fast det enda jag är någorlunda bra på är trummor.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
gitarr är det enda jag riktigt ägnar mig åt nu, men då och då spelar jag piano, har haft sång i 3år på estetiska, spelar trummor också då jag har mögligheten.
gitarr huvudsakligen.. och piano/keyboard
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Trumpet, Trummor, Piano....och skivspelarde förut men dom är tyvärr sålda. Tenorsax har jag också börjat leka lite med!
lirar gitarr hyfsat okej.. min dröm är att kunna spela munspel, tuffare instrument finns inte :D
Bas, gitarr (hyffsat), trummor, piano Bas är mitt huvudinstrument så det är de jag är mest van vid att spela!