I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
In Flames
Övrig musik - Rock, pop & annat
Tillbaka till forumet
Svensson
2004-11-13 20:39
In Flames
Nån annan som tycker dom är bäst?
du är kär i mig.
Svensson
2004-11-14 10:06
Quiet place är fett bra. annars e typ Cloud Connected, Paintball Map, Bullet Ride bra...
du är kär i mig.
mdubbelc P43
2004-11-15 12:49
jag är ett stort fan av in flames.. ser fram emot dvdn som kommer 2005.. har sett dem 3 ggr men aldrig har de spelat min favvolåt Artifacts of the Black Rain =/
stoltserar också med daniels trumpinne från Umeå Open 2001 signerad av hela bandet
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Sucker
2004-11-15 19:40
hmm Paintball map verkar vara en skojsig låt...?
Pinball Map är annars ganska bra... =)
har sett dem live typ...4-5 gånger...men det vara bara '99 som spelningen var riktigt bra...efter det har det inte varit nåt att hänga i granen tycker jag...
undrar dock om dom inte har lirat Artifacts nån av de gångerna...det var nån låt som dom typ aldrig spelar som dom körde...har jag för mig...
fast jag måste ju faktiskt tillägga att In Flames inte är nå bra längre. Dom borde bytit namn efter Colony. Eller åtminstone efter Clayman. Sådeså.
Sucker
2004-11-15 19:44
The Jester Race är bäst, om jag får be...tillsammans med Whoracle iofs...tätt följt av Colony, Subterranean och Lunar Strain...på fet oavgjord tredje plats...
tycker dock att Reroute är bättre än Soundtrack...där är det fan bara quiet place som är bra...
hmm bara för det ska jag lira Jester race för första gången på ett antal månader...
somegirls
2004-11-15 22:58
fattar inte varför de spelat in nya videon i USa och på kära hisingen. skumt skumt.
och ja, in flames är fjolliga.
besserwisser1 F37
2004-11-16 15:28
de är ju jävligt bra i och för sig.
Sucker
varför skulle de ha bytt namn? jag fattar inte?
somegirls
2004-11-16 15:45
letterbomb
och jag tar ju good charlotte på största allvar oxå. lyssna på first blood istället.
Sucker
2004-11-16 19:34
besserwisser
för att de ändrade stilen så jävla mycket...
Jolado P41
2004-11-17 00:28
helt ok.. square nothing är en underbar låt.
Efter punkt stor bokstav.
besserwisser1 F37
2004-11-19 15:07
Sucker
men ifall de hade ändrat namn hade de 'ändrats ännu mer! tänk efter :O
polyphonic P43
2004-11-19 18:17
gamla In flames kickar ass... gillar inte nya skivan... lite väl mycket synth... men whoracle och colony är sköna! finns en speciell ny låt som duger och den är System! adreanelin!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Tillbaka till forumet