I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-11 17:47

söker R.E.M låt

hej..jag har gått och undrat i typ flera år vad en r.e.m låt heter ..försökt hitta den men vete fan asså..

eööh... i refrängen är den en tjej sjunger, vet inte om hon uttalar några speciella ord..utan mest ylar, medans han pratar samtidigt...

Låten består mest av att han prat-sjunger.. kommer ihåg typ ett ord han nämnde i låten och det var baseball :) .. sen kommer jag ihåg att det gick en sjukt skön melodi genom hela låten.. låten i sig är rätt långsam...

melodistämman ser ut något liknande:
...
.....--- '----'''.....
'''

haha blir ni klokare på det där eller om ni kan hitta min låt så blir jag glad.!

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2004-11-11 17:47
hha jag försökte göra ett tappert frsök tll liknande av notor men det fuckade sig ser jag... aja fick it..all hjälp är välkommen
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2004-11-11 18:44
Kan vara helt fel men du kanske har tur:

"E-bow the letter"

2004-11-11 20:31
och det måste vara en låt som har funnits i några år med tanke på att jag hörde den för så länge sedan..

tack för allh jälp

2004-11-11 20:44
kheno AAH shit jag älskar dig! det var DEN låten!!!!!!
du fattar inte hur jag letat efter fittlåten! LOVE YOU !!!!!!!! :DDD

2004-11-11 21:03
någon som vet vart man kan hitta texten till låten?

2004-11-11 21:46
I love u 2 ; )

Glad att jag kunde hjälpa dig, vet hur det är att söka efter låtar man älskar. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med texten men söker du på google bör du väl kanske hitta något.