I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MTV; This Is Our Music..

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2004-11-01 23:25

MTV; This Is Our Music..


Finns kanske nån tråd om detta?


Men vad heter ledmotivet (?) eller låten i reklamen till "This Is Our Music" ?

'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-11-02 10:32
ingen anaing vad lemotivet är men fan vad pinsamt det va när de va i gbg och stlm. SM i obs-engelska. haha

är det bangatan de åker ner för i introt? ser fan ut så. lite för guppigt kanske. who knows...

2004-11-02 13:01
haha, jag fattade ingenting av vad du skrev! :D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-11-03 00:46
Deras engelska hörde väl hemma i observationsklassen. Den var väldigt dålig med andra ord.
www.bryanlustig.com

2004-11-03 12:53
kul att nån fatta. tyckte det va uppenbart.

2004-11-03 18:22
fanns det ingen som visste vilken låt det var?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-11-04 13:51
allvarligt? hittade inte ett skit
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-11-09 01:55
Hittade låten som gratis mp3:a på deras bolags sida :D

underbar!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'