vilken låt och artist, kom igen, upp till bevis..
hm, back in the days, 5-6 år sedan då, så var det en låt som låg högt upp på europas listor, det var ngn dj "nånting" med ngn technolåt, hm, det är en känd dj, men det står helt stilla här, tror nästan han är från holland lr ngt, är inte 100 på de bara... så, några förslag? jag vet att d itne e så mkt o gå på, men ändå..
han heter kanske inte ens ngt me dj kom jag på, men jag tror ändå han e från holland, hur många såna kan det finnas... :P
tror han heter typ van lr von... det kmr mer...hold on
rufflick F34: damnit, har du inget förslag? : D
det finns nånstans långt inne i mitt huvud...van, damn..hm..von? men kom igen, kan ni ingen dj som heter van lr von i mitten av sitt namn : )
rufflick F34: nej, jag tror vi ska skippa hela den här "dj" grejen..
nej..haha ; ) fler, bara bring it..du får ett kex-choklad om du klarar de
hell yeah, cloetta kex-choklad...
so don't you quit on me !
rufflick F34: allrighty then...jag gör ngt liknande...damn, den blonda tjejen i valentine distraherar mig dock, fuck.. jag tänker högt i denna tråd istället hm, van..
im touchin' it right now sissy...you want it?
quitter : ) nu har jag massa inlägg i tråden så alla kommer tro att jag fått svar, o därför kmr de inte gå in o läsa här..haha
vadå, du får det att låta som om det är något fel på min tråd. har du någon bättre tråd?
haha, sant, för jag försöker hålla den fin och så, jag släpper inte in vem som helst här...visserligen börjar detta mer se ut som en msn-konversation mellan oss..haha
vad var det egentligen jag ville veta?
jag börjar tvivla på att han ens heter ngt med "van" shit, vad har vi o gå på egentligen? han kan vara från holland? han är en dj iaf. låten var stor för 6-7 år sedan. det är lugnt värt 2 kex-choklad
nej, detta är det sämsta sättet någonsin jag blir dumpad på :D okej, men, farewell :)
yeah..okej... men jag är inte glad för det här med "kompis-efter-dumpning"-försök en...det funkar aldrig i längden, skulle jag se dig i en annan tråd diskutera så vet jag inte hur jag reagerar ju
rufflick F34: didn't you know I was loco esé? anyhow, är du riktigt shysst så säger du vilken tråd det är du har börjat skriva i istället? och hur länge har det pågått? sitter med tårar i ögonen och lyssnar på r.e.m - leaving n.y nu.. hoppas du får skuldkänslor ; )
shit, fuck that ; ) men, fine, gå då..till dina "riktiga" kompisar i din s.k "verklighet".. jag stannar iaf. :P
okej, du skrev de innan också :P men okej, trevligt var det iaf ; )
sitter ensam kvar, r.e.m låten börjar om, jag tittar ut genom fönstret, det är mörkt, bara mörkt :P
Toastare
2004-10-31 00:00
men shit ARMAND VAN HELDEN????
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2004-10-31 00:02
men det är ju en dj med "van" i namnet och det låter som han är från holland?? annars satsar jag på DJ Bobo?
BountyBoo F24: yeah, i know..men tyvärr : / dj bobo är det inte heller, sorry..orkar du så fortsätt me förslag
Toastare
2004-10-31 00:10
jag trodde ju jag satt på svaret world1-PS men icke nej Dj Bobo och Armand van helden är mina enda bidrag :)
Toastare
2004-10-31 00:16
var det nån som sjöng på den?
ja, tror de, annars gillar jag inte sånt.. detta är så irriterande..
jag tror jag hittat den !
Toastare
2004-10-31 01:09
vilken var det då?
dj jean - the launch... host, tack till alla som hjälpte till ; ) även om jag inte gav er mkt att gå på :P rufflick F34: im keeping the kex-choklad :P