I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Översättning: Saïan Supa Crew & Papi Chulo

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-10-24 16:29

Översättning: Saïan Supa Crew & Papi Chulo

Jag skulle vilja ha översättning på Saïan Supa Crew . Vad betyder det?

Och så skulle jag vilja veta vad Papi Chulo betyder.

Är det någon som kan hjälpa till med det?!..

"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2004-10-24 16:32
saïan kanske zion?
supa kanske super
crew crew.

om Papi Chulo är spanska så, Insolent Papi med bablefish.

2004-10-24 21:27
Saïan, var inte det en stor krigarstam någonstans i Afrika?
Intressepenisen hårdnar!

2004-10-24 22:16
jag har ingen aning faktiskt. Men du kan ha rätt wasteapa01 P17 . Jag hoppas dock på mer svar på frågan. Lite luddiga var dem som jag fick hittils.
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
Rappare

2004-10-25 12:47
Namnet kommer ifrån Dragonball.
Officially not impressed.

2004-10-25 16:25
supar_nollie the real papi chulo! ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-10-25 17:35
Jag har aldrig sett Dragon Ball. Jag tycker inte det verkar så kul asså. Men är det sant att de tagit det därifrån?

Men vad betyder det då?

yeah. I'm the real Papi Chulo .

2004-11-01 14:20
Siamesiska Supar Crewet?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga