I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slipkno/Slayer I GBG

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-10-13 22:34

Slipkno/Slayer I GBG

Recensioner tack!

Gärna även på Mastodon!

Fanns det nå roliga prylar att inhandla?, ska nämligen kolla på dom i sthlm i morrn å det skulle va kul att veta om man ska ta med sig pengar

2004-10-14 00:31
nu har folk kollat på musikbyrån...haha...
strength

2004-10-14 00:37
va va det på musikbyrån då?

2004-10-14 00:39
world1-PS : du ska också titta i sthlm eller?

2004-10-14 09:38
Jag var där..
Mastodon var schyssta faktist.

Slipknot var röv bra,, fast dom körde inte så många klassiker + att Craig var sjuk (han är och opererar sig).
Men dom körde riktigt bra.

Slayer lirade hur bra som helst. Fast i slutet av raining blood (dom hade väll kört nån 12låtar kanske) så säger Tom : "thank you sweden, we see you all soon......Not". Sen sticker dom av scenen och alla blir paffa! och undrar va fan dom sticker för.

Publiken sög ju som vanligt kuk. Så jävla lame! Iofs var det mest för att det var kids som stack dit för slipknot och inte hade nån aning om vilka slayer var.. Men det var lame från början till slut.. förutom under spit it out.

2004-10-14 09:47
dom inledde med intror till Vol3. Sen The Blister Exist.
Pulse Of The Maggots
Sic
Vermilion
Three Nil
Duality
Heretic Anthem
Disasterpiece
Spit It Out
People=Shit
Wait And Bleed
Surfacing

Sen körde dom en låt jag inte hade nån aning om :S. Chris och Shawn stod vi två "riktiga" pukor och lirade i början, sen drog det igång.
Tror det var Iowa låten ... ska kolla upp det,.

2004-10-14 09:55
300typ..sen fanns det snubbar utanför som sålde för 100spänn.

2004-10-14 09:59
Tror det.

2004-10-14 12:15
Folk som gillar Slipknot bättre än Slayer borde fan ha stryk... Nu-Metal SUCKS!!! Mastodon är coola dock...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-14 12:56
jag köpte inget..

2004-10-15 00:42
som sagt..d va sjukt nice igår...=)
slipknot va grymma som vanligt...
mastodon..no comments....
å slayer...va ska jag säga..jag e kluven...måste bara får reda på en grej..e d sant att vissa medlemmar är typ värsta katolikerna i slayer... isåfall kan d ju typ dra åt....j-a dubbelmoral..."god hates us all...666..pentagram..öh?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-15 07:40
fatbastard det var iowa dom körde..

kollade i sthlm, huvet tjuter, nacken värker och revbenen ömmar, men DET VA DET VÄRT, fan va bra det var

2004-10-15 15:01
Sparven

Tom Araya (sångaren basisten) är katolik. Och det är inte han som skriver dom "satanistiska" texterna.. Och det är inte dubbelmoral.. han säger att det inte stör honom och att han inte vill vill vara en moraltant som inte vill ha sånna texter.