I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

låtar liknande Sitting on the dock of the bay

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-09-29 19:06

låtar liknande Sitting on the dock of the bay

vill som sagt ha avkopplanda låtar i samma stil som otis redding's Sitting on the dock of the bay. gammalt som nytt.

Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik

2004-09-29 19:14
Köp Otis Reddings greatest hits. Överfet, och full med låtar som liknar Sittin in the dock of the bay
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD

2004-09-29 19:19
den fanns på ginza för 149 kr så ska kolla in den.

men vill gärna ha liknande låtar med andra artister oxå.
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik

2004-09-29 20:23
al green ska jag kolla in.

hur ska jag beskriva.. det där lungnet och avkopplingen som finns i låten. lite gungig... jag vet inte riktigt vad det e men något i den låten får mig att må bra.. blir glad direkt när jag sätter på den..

2004-09-29 20:50
Otis redding , vem är det? är det inte killen i oz eller

2004-09-29 20:50
haha nej han hette burr redding har jag för mig..

2004-10-01 17:46
jag vill också veta :)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-10-02 11:11
Percy Sledge eller nånting..;)
Still in the bridge