I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Natasha Bedingfield

Övrig musik - Rock, pop & annat

Skribent

2004-09-17 14:26

Natasha Bedingfield

Hej, jag är en musikfascist med dragning åt soul som måste erkänna att Natasha Bedingfields senaste singeln "These Words" är riktigt bra. Den känns uppriktig med en bra text och skön musik. Jag lyssnar på den hela tiden.

Förlåt, men nu har jag iaf fått det sagt.

Vad tycker ni?

"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores
Quality is poor
A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-09-17 14:50
ÄgerDig; Är det nya singeln? Har du sett videon? Känns som hon försöker göra en Nelly Furtado?
FUCK YOU POPSNÖRE!
Mvh, howser
- Tack "kompis" :)
Skribent

2004-09-17 14:53
ordell: Ja, det är det. Ja, det har jag.
Jag har ingen koll på Nelly Furtado så jag vet inte.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-09-17 15:03
ÄgerDig: Ok, jag är inte förvånad att du inte har koll, men hursom; Nya videon känns som en kopia på grejer från Furtado's första skiva, färgerna och känslan osv i videon ...
FUCK YOU POPSNÖRE!
Mvh, howser
Skribent

2004-09-17 15:05
ordell: Aha okej... Men låten är bra :)
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-09-17 15:37
Mjaa...

den är iaf betydligt bättre än förra singeln :)
FUCK YOU POPSNÖRE!
Mvh, howser

2004-09-17 17:41
Både låten och videon låter Nelly Furtado. Särskilt när hon rabbar " I love you I love you I love you".

Tycker den har sina stunder och det är en bra bättre singel än den förra.
"I´m armed and I´m equal"

2004-09-17 18:05
det är fan den sämsta låt jag nånsin hört.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-09-18 00:36
ahh, när nelly furtado nämns så vet jag ju vilken låt vi snackar. Nån av verserna är stulen från pink (där hon dessutom kapat videon rakt av och skuggboxas och grejjas) för att sen falla över till att sno hela Nelly Furtados grej, både låtmässigt och videomässigt =)