punk och metal tips ! :)
Är inte så insatt i punken kan bara 2 band , skumdum och millencolin (stavas?) ;) skulle vilja ha nå mera punkband i sammlingen :D Gärna nå tips på nå metal band som inte är så kända ...
/Mvh Q
Toalett : the kinks är de verkligen punk ? tycker de låter mer som nå blues stil ? jag syftade mer på nå snabbare varianter :D
/Mvh Q
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
world1-PS : system of a down, slipknot är vel inte punk ? och okänt metal band är de inte heller :P
/Mvh Q
Vinterstork : oooja här har vi nåt bra ;)
/Mvh Q
Bra punk: NOFX, Satanic Surfers, Good Riddance, Lagwagon, AFI, Bad Religion, The Descendents, The Vandals, Propagandhi
social distortion
Kanske...?
bäst punk just nu: Rise Against, Only Crime, SNFU, Social Distortion, Hot water Music.
Social Distortion Rancid Lars Frederiksen & The Bastards Agnostic Front Horrorpops The Briefs The Forgotten Dropkick Murphy's U.S Bombs UK Subs Distilllers Misfits Bouncing Souls Choking Victims Opeartion Ivy Transplants
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
bra pünk för att grunda på: Dead Kennedys Crass Conflict Subhumans
Better active today than radioactive tomorrow
Charta 77 Distillers Misfits
fyy fan...nästan bara blöj punkare här ju. det måste ju finnas andra band än rancid och charta 77. inget som lyssnar på 77 punk...clash stitches eller nått
ÄBOD
så clash är mindre "blöjj punk" än charta och rancid? Sen? Kolla dom som jag skrev däremot. Där har vi grejjer... sen om man vill så kan man ju snacka lite hårdare grejjer, men det tror jag inte är så intressant i denna tråd.
clash ramones misfits distillers charta 77 de bästa förfan!
om Tool räknas som metal, så. TOOL
strike anywhere. sångarn måste ha en av världens skönaste röster..
vågar du köra på mig igen då fitta?
hans röst är gay...
Min mamma är gay
jaja men det borfde väl alla ha fattat hittills
såå måste det va hardcore punk för att inte va blöj punk. rancid är ju ett band som inte borde kallas punk! fuck off att thåström är punk!
ÄBOD
vad ska rancid kallas då? pennywise föresten...dom har jag vart sugen på att lyssna på sen igår...
A Place Called Won't Be There
www.tavion.nu du kan tanka hela deras första demo, snart kommer dem med en ny med. dem är inte kända, bara lokalt här i lilla österund men jävligt bra är dem.
varför lyssna på okända metalband ? dom bästa metalbanden är kända.
Efter punkt stor bokstav.
Jolado P19 Så säger du bara för att du är en mainstreamfittnoob.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fast Tavion lät rätt jävla illa :D
The-Dude "mainstreamfittnoob." vilket kraftuttryck :D Förövrigt måste jag säga Darkthrone om ingen annan redan gjort det... Lyssnade på Transilvanian hunger nyss, vilken jäkla platta =)
System of a Down är inte punk men rekommenderas.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
The ramones är INTE punk. Bara uppspeedad pop. sådeså. Sen undrar jag varför ingen nämt Sex pistols i denna tråd????
jo ursäkta. ramones är punk/rock. till din information!
Punk vare ja.. hmm? Anti-Flag, Pennywise, Rise Against, Misfits, Lagwagon, Nofx, Descendents, Strung Out, Strike Anywhere, Ten Foot Pole, No Use For A Name, Propagandhi med mera..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
besserwisser ursäkta, nej! uppspeedad pop.
toy dolls!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
southis- : alla dom metal banden är ju redan kända :P Jolado : för man kanske hittar nåt som är bra ? allt kännt har man ju redan hört
/Mvh Q
fantalight P14 öh nu får du fan ta och förklara det, så du menar att The ramones är pop? då måste du vara riktigt jävla korkad.
poison oze the knotty droid lone for ûngil veins full of acid rusty soil riktigt okända metall band, så underground att det inte går att beskriva
the kristet utseende och dia psalma knugar all annan punk..några låtar av asta kask är väl också helt ok.
DLK finns det bättre punk eller? dricka sprit och hålla käften är bästa låten!!!
kyliegoesdisco är dålig på allt typ!<br> <br> http://aegd.qtax.se/??aegcrew
ja, det finns det.
nej, det har man aldrig. Så fort det spelas på mtv har det inget med punk att göra. tadetmedennypasalt
nä... haha. Som sagt, ta det med en nypa salt. Inte för att the bronx är särskilt punk, eller att rancid är det heller. Eller rancid är rätt bra iaf. men punk för mig är en annan grejj.
D.I.Y, band som ingen känner till, anarkism, spelningar ingen känner till osv... lite grovt.
Va yrar du om? Självklart känner folk till skiten, men inte du skulle jag gissa... och inte folk som lyssnar på mtv-punk. Skitsamma. Allt är individuellt. Anothers peace anothers fight lixom.
minvänmahatmaD P18 Du är så hård och så underground att det nästan skrämmer mig. Lyssna på sånt som inte spelas på MTV, att du vågar!
The-Dude P18 aa, jag försöker vara så tuff och hård att du blir bländad va?? world1-PS Var det nått sorts argument för att det skulle vara bra eller? Britney spelas på mtv. Banden kan faktiskt välja själva om dom ska spelas eller inte.
world1-PS jodå, punk/rock heter det faktiskt.
lägg till Good Riddance på min lista..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke: bra där.. skönt att nån vet lite band förutom Ramones, pistols och thåsström. mahatma: akta dig dock, fortsätter du gräva dig längre och lägre ner DIY träsket, till slut kommer band som har börjat köra spelningar på andra ställen än mammas oanvända garage att kännas som sellouts. då missar man rätt mkt bra musik asså :)
äh, skitsamma....