I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Social Distortion - Sex, Love and Rock'n'Roll

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2004-09-07 17:31

Social Distortion - Sex, Love and Rock'n'Roll


Grymt bra skiva!..
Nån som hört den?

Köpt den när den kommer!

'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-07 19:38
gillar white light och somewhere between mer.. inte lyssnat så hemskt mycket på nya iofs

2004-09-08 11:24
ah de är bra! :)
lyssna in dig mer på nya! den är het iaf hehe..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-12 03:57
Jo. “Rancid is always going to be my priority”, Matt said. “But Tim has the Transplants and Lars has the Bastards. I like to think I have a pretty cool side band now too.”

2004-09-12 13:31
mellanslag
Haha, det handlar om att jag var ignorant vid det tillfälle du ville spela de låtar du hade..de gamla skivorna är ruskigt bra de också! :P

world1-PS
Han lirar inte på skivan..han hoppade med efter den spelats in, han kör med dem live nu..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-12 13:38
world1-PS
du har inte hört dem tidigare?.
Jag vet inte riktigt vad man ska säga..
En mycket bättre version av Backyard Babies?..
hehe..svårt det där ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-12 13:43


Faithless
Nickels & Dimes
Don't Drag Me Down
When Angels Sing
Playpen
1945
Down On The Road Again


några bra bara..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-12 13:44
oj!..

haha, 'Down On The World Again' heter den..sitter i andra tankar här!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-12 13:50
world1-PS
det är olika på olika låtar ;)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-12 17:07
börja med "Dont drag me down". går inte att tycka illa om den låten.

2004-09-13 00:18
through these eyes, gotta know the rules, the rest of us är ju rätt snabba. beror på din definition så klart.. finns nog mer snabbare punkigare grejer på de tidigare plattorna