I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-09-03 20:23

Flogging Molly

Några här som lyssnar de här piraterna?

isåfall...

Favoritlåt?
Några förväntingar på nya albumet?
Nån som ska på någon utav deras Sverige spelningar?

CHEERS! :)

'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-03 20:39
flogging molly är jävligt heta, missade dem på hultsfred -03 pga alkoholen, missade allt efter looptroop runt 16 den dagen.
var för ung förra året med när några vänner skulle åka och se dem i gbg. så nu måste jag fan se dem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-03 20:53
gryma både live och på plata.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-03 21:07
yes!.. :)
de är ganska nya för mig, men riiktigt feta ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-09-04 12:45
Favvolåt: The kilburn high road!

Såg de på hultan det var ruskigt bra, lätt det bästa det året!
Flogging är ju lätt den bästa festmusiken.
Så, när och var spelar de i Sverige?
.Whoopie we´re all gonna die.<br> <br>

2004-09-04 14:24
har en polare i lumpen som spelar det på högvarv..

finns typ en låt som funkar det är den the knights of the red nånting.

2004-09-04 22:52
Whoopie_Verbal
Kolla på Ticnet för spelning närmast dig :)

2004-09-06 13:53
de spelar i malmö, göteborg och i stockholm.

Debaser den 10e november, boka!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-09-06 14:08
TrallFall
Har du bokat än?
jag bokar nästa vecka tror jag! hoppas det finns kvar då! ;D

btw!
Du ska på Lars nästa vecka va ?

2004-09-06 14:24
Febril
nej, har inte "bokat" än, men det är klart att jag ska gå...

ja, nästa vecka är det Lasse F, självklart ska jag gå...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-09-06 14:36
TrallFall
ah naajs! ;D
fan det e mkt roliga konserter på G :)

2004-09-06 14:40
De är jäävligt bra.
strength

2004-09-06 14:41
b0ris: Jag såg de på hultan -03 och det var jävligt bra i jämförelse med annat man såg på festivalen. Att musikskribenter gav dem 3+ på den konserten visar vilka jävla pucko som musikskribent/journalist sverige innehar.
strength