I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

T(I)NC - Armed Love

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-08-11 01:36

T(I)NC - Armed Love

Nån annan som gillar den?
Jag lyssnade just på The way i feel about you och kom på att nästa gång jag blir kär kommer jag säkert vara olyckligt kär som vanligt och då kommer nog den låten betyda mycket för mej...

Tycker ni att Rick Rubin gjorde bandet bättre eller sämre?

(om det redan finns en sån här topic ber jag om ursäkt... har sökt..)

"I think the mainstream sucks"
- John Frusciante

2004-08-11 09:15
Skivan kör över deras tidigare grejjer. Låter så mycket proffsigare nu. Sången har blivit mycket mycket bättre, fast det är ändå det enda jag irriterar mig lite på. Tycker Dennis drar ut på orden och har på tok för svag röst...

2004-08-11 09:50
jo sången är lite mesig, men annars en helt ok platta.
Vår Del Av Stan

2004-08-11 14:16
tycker den är helt okej, Rick Rubin gjorde ett bra jobb
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2004-08-11 14:58
skivan är grymt bra. han gjorde ett bra jobb.

2004-08-11 15:56
Dom är grymmare live, men skivan är bra, inte fastnat för alla låtar, men communist moon, let's make history och black mask, är så jävla sköna, speciellt basgången på let's make history....

så Rick Rubin har väl gjort ett bra jobb, även om jag inte tycker det skiljer sig så mkt från dom gamla skivorna...
New Zealand Why not?

2004-08-12 22:33
vem fan är rick rubin?
stick the fucking flag up yer god damn ass

2004-08-12 23:13
poo P27

gissa tre gånger!

2004-08-12 23:39
ja en producent.. men vet ändå in te vem de är.. o förresten vem fan är international noice concpiracy?

2004-08-13 00:43
shit va grimm

2004-08-13 01:26
Rick Rubin kan inte spela nånting och fattar ingenting om tonarter och sånt... Han har bara världens bästa käsnla för vad man kan stryka och vad som fattas och så vidare... Har hört att den största förändringen han gjorde med TNC var att fixa fram bättre och mer refränger eftersom han älskar dem...

Rick Rubin har producerat världens två bästa album: BloodSugarSexMagik av Red Hot Chili Peppers och De-Loused in the comatorium av The Mars Volta

jag gillar också vad han har gjort med tnc
"I think the mainstream sucks"
- John Frusciante