I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Raymond & Marias nya låt/hit?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-08-09 21:00

Raymond & Marias nya låt/hit?

..kan höras gratis på http://www.aftonbladet.se

Den är inte speciellt bra alls, rent ut sagt dålig faktiskt.
Visst den förra var inge vidare i mina öron men den satte sig ändå som en jämra fästing. Det här är bara kasst.

Vad tycker du?

http://www.myspace.com/dirtydonline

2004-08-09 21:12
BRA !?!

Det är fan så värdelöst så det är inte sant, vem släpper något sådant? Fuck them. :(

2004-08-09 21:21
Lika bra/dålig som den förra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-08-09 22:07
nja musiken var bra men skriften dessto sämre,känns inte riktigt fräsht.
med detta konceptet får det bli timbuktos jag drar istället.
www.homos.se "En genväg till himmelen"

2004-08-10 01:21
det enda som är skönt är typ stämmorna. dom är å andra sidan fett sköna. tyvärr hjälper det inte när refrängen är trist.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-08-11 07:40
Dä ä typ du vätt trä snubbar i bande utom tjejörna dårå, men dä ä lit som mä Belle n Sebastian vettö, ja bli helt gålen på dä me.

Jag vill höra, men hittar inte vart man lyssnar... jag gillar deras svenne-variant på brittisk mespop. Att deras förstasingel blev en sådan monsterhit är bortom mitt förstånd, det var i mina ögon ungefär lika sanslöst som att typ Mogwai skulle få samma stjärnstatus i det här landet.

Och det var fint att de gjorde videon i kransen!

2004-08-11 07:54
Ah, där kan man ju lyssna! Ah! Det här var ju ännu bättre än förra singeln! Det var fan på tiden att någon gjorde det här på svenska. Det svämmar väl inte direkt över av orginalitet, men det är på svenska och handlar om svenska förhållanden, och det räcker gott för mig. Jag kan se mig själv dansa till det här på balkongen med rödvin i handen. Vart har jag nu min basker...

2004-08-11 23:28
tack jumpcut jag vart bra nyfiken, två tjejer är allt man ser och en heter Raymond? nä det verkade inte stämma, tack för infot.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2004-08-12 13:37
Klart som tusan att den sätter sig. Man känner ju igen sångmelodin från upptakten till refrängen från
Blondies "Dreaming" (vilket f.ö. är en helt okej låt).

Men naturligtvis är det helt okej att sno lite hur man vill, Håkan Hellström har ju till och med gjort en karriär på sina hyllade stölder...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2004-08-20 12:17
Mabande:

precis vad jag tänkte första gången jag hörde låten. Att dom snott blondies dreaming, tattigt värre.
K-LINE FUCKING ROCKSTAR

2004-08-20 12:23
jag tycker att den är skitbra .
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-08-20 14:02
fan vad jag älskar Raymond & Maria! de är grymma!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-08-20 17:03
så jävla kul att videon är samma somd en förra. eller de har bytt ut konsum mot en bil. haha. bra som låt som fan annars. lite lång. efter elektro-breakdownet borde den vara slut.

2004-08-20 17:15
Båda två är så jävla kassa så att de inte finns !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-08-20 17:30
Kcajsa F16
de är grymma! köp singeln, grym instrumental på andra spåret...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2004-08-21 16:45
De e lungt jag klarar mig =)

2004-08-21 18:18
Albumet rakt igenom är rätt nice faktiskt.
Hittade den igår och...dom håller samma stil rakt igenom med roliga texter