I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-07-02 02:01

IKEA-reklam?

jag tror det va det.. två tjejer som målar en hage på golvet med målarfärg, så mamman till ena ungen köper en matta med hag-motiv. rätt gammal. IAF! det jag undrar äär: vad heter låten till reklamen?

goes a little something like this: Im your friend waiting for you, I will always adore you bla bla bla

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-04 16:53
cool, de e en kille som sjunger men, låten lär iaf heta så :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-16 21:41
Känns lite konstigt att bumpa en så här gammal tråd, men jag söker också denna och har sökt i flera år. Jag skulle verkligen vilja veta om det är någon som har koll på vad låten heter, vad artisten heter, när reklamen kom ut eller vad som helst annars som kan ge lite mer info för att hitta rätt..

Tack på förhand!

2011-05-27 16:07
Inte den, väl..?