I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kings Of Convinience - Riot On An Empty Street

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-07-01 11:54

Kings Of Convinience - Riot On An Empty Street

Är det någon som lyssnat på nya skivan?
Är det någon här som lyssnar på kings of convenience....

iaf....fyfan va härlig skivan är....hela atmosfären de utgjer rä ju underbar. misread är ju för härlig...videon också.
likaså I rather dance with you.....

ah vad tycekr ni om ni lyssnat?
har ni inte lyssnat lyssna!

2004-07-01 11:59
visst har man lyssnat, lika bra som det brukar vara.

2004-07-01 15:02
den är rätt lik dom andra albumen... mer eller mindre.
men det finns ett par guldkorn, caymand islands t.ex.

kolla in erlend oyes dj kicks också

2004-07-01 15:19
dom är mysiga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-01 16:59
Ah nytt Kingsalbum hur fan kan man ha missat?!
cut out to...

2004-07-01 20:09
asså kan någon förklara med ord hur dj kicks låter?
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2004-07-01 23:36
erlend gör om en massa låtar.
det är rätt bra, remixar sig själv bl.a.

gillar man unrest gillar man den. typ.

2004-08-16 15:55
The build up från Riot är så jävla bra :)!
cut out to...

2004-08-16 22:31
jag lyssnar på i'd rather dance with you för jämnan, och jag tror jag nöjer mig med det. annars får jag säkert norsk snällnörd-överdos och vill slåss.
http://wifebeaterlove.blogspot.com

2004-08-17 15:45
har inte hört hela skivan, men jag lyssnar på i'd rather dance with you typ varige dag! brutalt bra!
http://soundcloud.com/skv18

2004-08-17 16:03
tycker skivan är bra, men helheten är inte lika övertygande som förra skivan. håller inte riktigt med om att denna är helt lik den förra, mer intsrument på denna och den låter på nåt sätt gladare... erlend öye är förövrigt kung, och dansar en gud. synd bara att dem inte har den goda smaken att visa videosarna(?) mer på tv

vad gäller DJ Kicks skivan så är det en skiva med rakt igenom bra musik. Rapture, Phoenix, The Smiths, Röyksopp mm. låter inte helt oväntat som ett dj-set, låtarna är ihopmixade bla.bla. helt klart en bra skiva som är värd att kollas upp precis som allt som är signerat herr öye
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"