Favorit punkband?
mitt är misfits, distillers, ramones och totalt jävla mörker :D vilka är erat?
det där var ju fyra. jag säger dead kennedys.
haha allt med tompa! han knäcker hårdare än nån annan. annars måste jag nämna min nytändning på agnostic front ojoj vad bra det är
http://www.kommandot.se/wp/
totalt jävla mörker är inte punk, det är hc the clash
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
misfits, men endast på glenn tiden.
Hmm, Dead Kennedys, crass, conflict, Totalitär, Dropdead, Aus-Rotten, Tragedy, His hero is gone osv.
Better active today than radioactive tomorrow
Och asta kask måste nästan vara med
ja punk vore inte punk utan asta kask.. eller jo..
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
jimmy1: ja men nånstans måste man ju dra gränsen, jag drar den så att hc och punk är två skilda genrer. annars kan man ju säga att all musik är blues och jazz, för det är där all modern musik har rötterna ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
the jinx dim´s rebellion
alla band som börjar på Dis
Ramones De Lyckliga Kompisarna Dim´s Rebellion
Åp annak! Kungsängen
en?! skitsvårt. men jaa... clash ligger mig varmast till. germs...
you reek!
the clash (fast dom är mer än punk)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Ebba Grön för fan..
Still in the bridge
Misfits Randid The Distillers Lars Frederiksen & The Bastards helt klart..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
misfits distillers ramones = alltid klassiker
the jinx
green day är väl garage-rock?
stiff little fingers
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
al_padrino vart bor du?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
uhm.. ten foot pole, anti-flag, nofx, reel big fish .. jag vet inte.. finns massa.. allt är väl inte renodlad punk kanske.. finns så många olika punkförgreningar så det är läskigt.. ska-punk, oi-punk, trall-punk, hc, jaja you name it..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
jaha. jag hade för mig det. sorry-
The Boppers är världens bästs punkband
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
The Business Dropkick Murphys Angelic Upstarts
Jag gillar egentligen inte punk, tror jag, men jag gillar Mattias Alkberg BD. Räknas det?
Om man med punk menar en attityd till musikskapande och inte en jävla trångsynt musikstil/klädstil så var Stooges det bästa punkbandet (och Albert Ayler den bästa punkmusikern) men eftersom jag VET att allt för få människor fattar vad jag menar så säger jag 1. Ramones (75-78) 2.Black Flag (allt!!!) 3.Misfits (med Danzig)
stiff little fingers, ramones, cock sparrer, the clash, devotchkas
Föredrar Oi! punk så det får bli Cock Sparrer, Blitz & Cockney Rejects.. F.Ö. tycker jag mkt om The Clash.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
devotchkas, bad brains, ramones, misfits, distillers, adicts, sham 69 mm
Misfits, Ramones, Johhny Thunders, the clash, black flag medmera etc etc...
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
bara för att jag kan ska jag säga avril lavigne man ska dock inte ta de seriöst så jag säger ebba grön eööer rammones
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Just nu: Rise Against Alltid: Operation Ivy Klassiker: The Clash
Dead Kennedys är det bästa.
Favoriter just nu: Rise Against, Lagwagon Annars NOFX, Bad Religion, Satanic Surfers..
punkrock är skönast.. lätt ;D typ Lagwagon, Bad Religion, Mad Caddies, Blink 182, Boxcar racer, Yellowcard, Greenday, Goldfinger, The Used, Finch, Jimmy Eat World, Funeral for a friend, No Fun At All, Less Than Jake, NOFX, MxPx, AntiFlag, New found glory, Me first and the gimme gimmes, No use for a name.. :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
swamp rats
tips: Behind Enemy Lines-hooked on christ
Anti-Flag, Nofx e också några av mina favoriter