Britney Spears - Everytime
Vad tycker whoa? Jag tycker den är riktigt skön...
Skäms du inte?
aalka F18 Tänkte väl det ;)
Skäms du inte?
den är som för utspädd svag hallonsaft
Better active today than radioactive tomorrow
tycker inte om den, alldeles för tråkig... händer ju inget o sen så tycker jag inte hennes röst passar för "finsång"
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
minvänmahatmaD P18 Taskig jämförelse! Utspädd svag hallonsaft...vidrigt! kallemio P19 Kan hålla med om att det händer lite men den är ok ändå tycker jag. Däremot så tycker jag att hennes röst gör sig bra iaf i Everytime, kanske inte i finsång i övrigt.
Skäms du inte?
Jag gillar den!
www.bryanlustig.com
Jag tycker inte den är bra. Jag tycker inte att hon är bra.
Look with your own eyes - See with your own mind
tycker inte om den nej, men brukar inte tycka om hennes låtar.
allt som kommer från henne känns som skit. eller, det kanske inte är hon som skrivit den? nä, men hon sjunger ju så vackert. röst som en 4a åring..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den e fet, speldosan har en hypnotiserande effekt
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Den var grymt fet, nu sönderspelad. :\
jag hatar. ja bara HATAR britney men denna låten.. ooh.. jag älskar den. förr tyckte ja hon hade en tråkig röst för hon gjorde ju ingenting med den. samma tonläge alltid. men denna låten. där visar hon att hon kan mer.
Hah..tyckte ännu ett är sedan att Brittan var ett skämt (har inte ändrat min åsikt om den saken), men hon har faktiskt kommit med ett par låtar av den bättre sorten på sistone.. Everytime e faktiskt helskön!
I know we don't think alike! Your allways wrong I'm allways right!
Guerilla-farmer P20 Kanske det men jag tyckte det var ganska grovt! :)
Skäms du inte?
Den bästa låten, någonsin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haaar hon skrivet den? nån som vet.. sånna där brukar väll inte skriva låtarna de sjunger..
Den e faktiskt riktigt bra! Radio versionen e ännu bättre än orginalet..
ja har hört den live. låter tyvär lite väl falskt när hon sjunger den.
Min kompis sa att hon hade vart med och skrivit den...but who knowes?!
Vaddå?.. Varför är det bara jag som ska va kär i dig om inte du e kär i mig?
hon har säkerligen varit med o skrivit den.
alla jag känner tycker dne är fet.. men jag gillar inte.. ör mesig röst i den.. det ska vara oops i did it again.. DÄR har vi brittney classics ;)
smo
DEZIIIZE F17 laddade hem den... vuill du ha den? ja kan skicka till dig.
Producent
2004-06-27 01:16
den är jäävligt bra:. :D lätt alltså.. toxic var rena katastrofen men denna låten äger :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
denna låten är rätt bra alltås men jag kunde inte hjälpa det, jag fick toxic på huvudet med
hatar den låten... som Helena sa. hon låter som en 4 åring...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jag har rensat bort off-topic kommentarer och onödiga inlägg. tråden handlar om LÅTEN.
big ups. och sånt.
karl-kapital var har du fått det ifrån? att hon inte sjunger själv?
Karl-Kapital kan jag tro.. dom pillar väll lika mycket med henns röst på datorn som dom gör med hennes bilder. för övrigt är videon äcklig.. antar att denna låt är ett försök från hennes sida att verka djup...? sen ser man henne komma springandes genom korridoren med, vad är det, en skjorta? endast.. hon kan fan ligga kvar i pooljäveln (ja jag avskyr henne och ni som tycker att jag inte har nån anledning pga att jag faktiskt inte känner henne kan ta er i brasan för jag avskyr er med)
britney är snygg ja. men inget att vara avundsjuk på
Winny javeasst... nä finns många snyggare tjejer än henne som jag inte har ett dugg emot, varför skulle jag ha det?
lillstrumpa vem har sagt att hon vill ta livet av sig?
ja det är bättre nu än innan i alla fall
Jag tyckte inget särskilt om den när den kom ut, men nu så hatar jag den eftersom den spelas hela tiden.
http://beaujolie.blogspot.com
radion spelar verkligen sönder låtarna. synd. det förstör faktiskt. därför lyssnar ja inte på den mer
Tendernes okeeej.. den första. way to go britney...