I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jazz trumpeter som lör solo?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-06-14 08:23

Jazz trumpeter som lör solo?

kan ni gem mig massa förslag på riktigt sorlig ensam jazz gärna med blås som kör solo. riktig sommar natts jazz som huger en rakt i hjärtat. hoppas ni vet vad jag menar, typ i still med typ chet baker.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-15 16:04
ok tänkte om det finns något minder kännt har redan typ 2,5 gig coltrane och en två tre skivor corea. tänkte om det fanns nåfot mer udda man inte hört. väntar på att jazz festivalen ska sätta igång. vi ska grilla på teater galeasens altan som har utsikt mot scenen. sen har vi fri pass in också kommer bli fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-15 16:45
ok ska leta efter det.

2004-06-17 10:21
jag har sakt tidiare att coltrane och davis r stora kända och jag har hur mycket som hälst med dem. skule gärna vilja breda min syn inte bara lyssna på det två största hela tiden.

2004-06-17 17:05
spelade inte trane sax?

2004-06-28 18:16
Du kanske redan har en massa gerry mulligan? Låter som det du beskriver det finns en halvny cd med han och ben webster som getts ut på verve. Sjukt värd!
Minns 1917 barn...

2004-06-28 19:02
försöker hitta nått att sampla?
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik