Depplåtar
Nu vill jag ha upp en massa depp- och gråtlåtar... Själv har jag i nästan 2½ år gråtit till This sad bouquet av The Ark . Den låten ger mig en massa minnen och tankar.. Ni då?
Så det så!!
hm, vissa av coldplay´s låtar får mej ganska deppig. det varierar dock vilka låtar..
baeng
Oj, har skrivit i ett par sanna har tradar forut... Ar for trott for att dra allt... En deppig lat som ar skon att lyssna pa ar Portishead - Roads
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haiducii - dragon sie din (stavning)
The center of the universe is between your eyes
The motorhomes - Into The Night Den låten e deppig=( Videon osså (Stackars hund=/ ) Den låten har man lyssnat på sedan den kom ut.. Varför den e så speciel är väl d att min Farbror gav mig den skivan innan han dog.. //Orlando
hela adore-skivan med smashing pumpkins. jeff buckley gjorde väl oxå en del gråtmild musik
skriv kort, helst inte alls
Katatonia - Right into the bliss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
två band man kan deppa till: bauhaus neurosis
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Elliot Smith Bright Eyes Nick Drake Nick Cave Jeff Buckley
kings of convenience "homesick"
radio dept - hela den nya pulling our weight EP:n coldplay - trouble coldplay- the scientist massa mer orka skriva.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
the smiths - last night i dreamt somebody loved me
going underground
ben harper - alone ben harper - forever
Take a Chill-Pill <br>
Nirvana - In Utero (Hela skivan) eller om du mer känner för att skjuta dig i huvudet: Nirvana - Bleach (Hela skivan)
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
LayDee F23 ooh yes, ja tänkte just på den ju
Take a Chill-Pill <br>
Och inte att förglömma Nick Cave and the Bad Seeds, Johnny Cash, Chris Isaak, en del med Thåström, Death in June, Sixteen horsepower,
I'm back!
dry your eyes med the streets
LayDee F23: absolut, usch, den låten knäcker mig även om jag mår bra... även, hoobastank - the reason..
the smiths- there is a light that never goes out jävligt sorglig!
juste...nu e du inte så kaxig va!
The Smiths- There is a light that never goes out, I know it's over Cranberries- 21, Ode to my family, Linger Coldplay - Trouble Radiohead - No surprises, Bulletproof..I wish I was, Fake plastic trees
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Tool - Sober
seperated o one sweet day e ok...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
såg inte att nån hade skrivit d... haha
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
kent - 747 .. så jävla fin, men lite sorglig. ;)
precis som TINA_TOVLE sa .. det mesta med kent är lite sorgligt ..
1.Placebo- passive aggressive 2. Nirvana- the man who sold the world 3. The Smiths- i know its over
Droppar några låtar från Petters karriär då. Petter feat Kaah - Ut och in på mig Själv Petter feat Kaah - Du vet att jag Gråter Petter - Samma Samma Petter - Över Nu
the band-it makes no difference the band-twilight the band-whispering pines
dream theater - space dye west lugn metalballad kan man kalla den... "Love is an act of blood and I’m bleeding A pool in the shape of a heart" There’s nowhere to set my aim So I’m everywhere Never come near me again Do you really think I need you I’ll never be open again, I could never be open again.
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...
jag blir också deppig av kent-låtar.. just för att jag inte står ut med att höra dem..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Otis redding - sittin on a dock of a bay the verve - the drugs don't work är rätt deppiga
New Zealand Why not?
Oh hittade en najs igår. Bryan Ferry - Miss Otis Regrets.
I'm back!
alltid ska jag tjata om bright eyes... aja here goes: bright eyes - its Cool, we can still be friends bright eyes - haligh, haligh, a lie, haligh bright eyes - the center of the world och kanske framförallt bright eyes - a spinde, a darkness, a fever and a necklace
dom 18 - dragostea din tei är väl knappast en depparlåt =/
The Conells 74-75
K-LINE FUCKING ROCKSTAR
Aqualung - Strange and Beautiful South - 9 Lives Ryan Adams - Wonderwall
Beyond K-Line, barely got our money back!
the smiths- i know its over. det var en tidning i USA rtor jag som hade en röstningssak där man skulle rösta fram vilken lpåt som var deppigast genom tiden... och då böev det the smiths- i know its over. jag tycker också att den är jävligt deppig. :O:O:O
Deppigast för mig just nu: Tiger Lou - All In Good Time
retardedconcept What??????????? Är du efterbliven eller?
Bara jag som blir lite smådeppig av Gyllene Tider - Det är över nu ?
folk verkar inte förstå att ångest och depression stavas: N I N E I N CH N A I L S och inget annat. :-)
al green - how can you mend a broken heart
owen-shearer
Jee Buckley som några sa.. Älskar 'Hallelujah'..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Rick Nelson-Lonesome Town en lugn uppgivenhet, och helt fantastisk i det minimala utförandet. briljant
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Hangaround
2004-11-25 21:11
Frida Snell - Lucky day Bästa depplåten.
http://matildaberggrens.blogg.se
Lustigt att ingen nämnt: Raidohead - Creep
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
HIM - join me HIM - Close To The Flame
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Hole - Malibu Slipknot - Prelude 3.0 Hole - Reasons to be beautiful
just det.. deftones - be quiet and drive (den akustiska versionen..)
För att ta en instrumental låt - Joe Satriani - Love Thing. Kan tillägga att jag gråter oavsett vilken låt det är med The Ark :)
Look with your own eyes - See with your own mind