floppen Du vet inte vad du pratar om när du dissar Phil Collins. Han är en fantastisk trummis. Inte många vet att han var med i Brand X. De spelar ren jazzrock av det allra bästa märke. Ingen sång så långt ögat når. Groovalizer Berätta för floppen hur rätt jag har. Förövrigt så håller jag med dig fullständigt. "Heavy weather" är helt fantastisk. Jag gillar särskilt "A remark you made". En annan skiva jag är otroligt förtjust i är "Feels good to me" med Bill Bruford. Jazzrock med några få alldeles fantastiska vokala partier utförda av Anette Peacock. På tal om Billy Cobham så har han gjort en platta tillsammans med George Duke. Den heter "Live in tour in Europe". George Duke är min husgud. Han skivor är iofs oerhört varierande men en del jazzrock har också han gjort. Prova att inhandla någon äldre platta, "Feel", "Liberated fantasies", "I love the blues she heard my cry", eller någon annan av hans alldeles fantastiska plattor. En del kanske är lite mycket soul för dig, men ge George chansen.