I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-03 19:54

Guns n roses??

nån som vet va som hände, dom va ju på g mä chinese democrasy ett tag men ja har inte hört nått på länge. en återförening mä slash vore inte helt fel, de kommer ju aldri hända men axl själv räcker för att ja ska få gåshud. hade itne dom en turne planerad också??

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-03 21:17
Molok P20
Var du möjligtvis i Ullevi den 30/5?
Jag var där.
Becuz u CAN´T, u WOn´T, n u DON´T STOP!

2004-06-03 21:25
jag längtar iaf till chinese democrasy, även om de alldri kommer upp i deras gamla klass, ja ser nya guns n roses som axls solo karriär, finns de nåra solo skivor med honom förresten??
går de att få tag på skivor med dom andra medlemmarna, dom som hoppade av å startade eget projekt, glömt va dom heter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-03 21:46
Molok P20
Men om dom e så keffa, varför köpte du biljett till deras konsert?
Det var det jag försökte säga, du säger att dom e dåliga men vi som såg dom live vet vad dom går för.
Becuz u CAN´T, u WOn´T, n u DON´T STOP!

2004-06-04 00:14
mobbatbarn -> låtarna till Chinese Democracy har redan läckt ut.. tro mig.. det är fan inte mycket att hoppas på.

Axl låter trots allt som en strypt pudel när han sjunger numera.
Omnia est Faeces

2004-06-04 22:42
Molok -> Du menar MTV-Awards? den som var för nått år sen.. för den var fruktanvärd.
Omnia est Faeces

2004-06-06 15:05
låter axl lika kasst på studio grejjer?? var får ja tag på skiten??

2004-06-07 19:29
ingen som vet??

2004-06-09 00:55
mobbatbarn -> Ja, eller nja.. han låter inte riktigt så illa på skiva.. men det är fortfarande inte bra.. det är bara att tanka skiten från DC++
Omnia est Faeces

2004-06-09 23:25
har itne dc, nån som orkar skicka på msn??

2004-06-17 16:45
fins studio inspelning på när Axl sjunger Sweet child o'mine som är nåt år gammalt. Han har fortfarande samma gamla stämma, var väl i jävla kass from på MTV grejen. För övrigt så är Chinese Democracy(dom riktiga låtarna) väldigt bra och något att hoppas på. Om man nu tror att han släpper en platta nån gång hehe ;P
http://www.Mentally-Retarded.com/

2004-06-20 03:29
tycker han lät crap på rock in rio 3 också men ja har ändå hoppet kvar om lite sköna studiogrejjer, får la skaffa dc å se om ja hittar låtarna
peace

2004-06-20 21:55
word!!