I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-03 17:28

Oi?

hörde en låt på en filmsnutt... (war on the terraces)

aja iaf.. reffen lyder ungefär som följer "the boys are out tonight, someones gonna die tonight" .. och jag är tacksam för svar på artist och låtnamn.. blir mest hiphop och är inte så inne på den här sortens muzik ;)

AIK

2004-06-03 17:29
Blitz- Someone's gonna die
strength

2004-06-03 17:36
rgr dat.. sweet
AIK

2004-06-03 17:37
oki admins kna choppa tråden..
AIK

2004-06-03 18:27
rancid har väl också gjort en låt med samma titel?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-06-03 21:34
Rocky:

ja, jag tänkte väl nästan det. har inte lyssnat på rancids version, kom bara att tänka på att jag hört titeln nånstans.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-06-03 21:41
Oi! Oi! Oi!

blitz är snuskigt bra =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-03 22:41
nu såg jag till att leta upp rancidversionen och måste säga att blitz gjorde det bra mycket bättre.