I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra låtar till studentflaket?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-06-02 19:49

Bra låtar till studentflaket?

tja, skulle någon kunna hjälpa till och tipsa på skööna låtar som man kan ha på flaket?
kan vara vad som helst... sjuka låtar, roliga låtar, eller bara sköööna.
kör på och tipsa, kan vara vilken musikstil som helst :)

(börjar bli lite trött på att fundera själv :P)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-02 20:05
E-Type - Paradise

Nä... jag skojade bara. Spelar du den så dödar jag dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-02 21:23
sky-o

med roliga menar jag typ 2 live crew, "shake that ass bitch"
det är visst kul :P
Moderator

2004-06-02 21:33
Gyllene tider är väl inte rolig musik... men tja spela aldrig björn rosenström eller annan humor musik...det är det dödstraff på.

Alice Cooper - Schools out är väl given...

kör på med en massa ösig rock det funkar alltid.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2004-06-03 12:02
MOP - Ante up!
Thin Lizzy - Boys are back (in town)
Slayer - Exile
Kiss - Detroit rock city
Kiss - Love gun
GES - När vi gräver guld i USA
Håkan Hellström - Mitt Gullbergs kaj paradis

Man måste ha lite låtar som dom flesta känner igen... Så är det. Det blir inte så jävla kul om det är tre pers som står och tokdiggar DMX när resten undrar vad det är för jävla hiphop som spelas. Roligast blir det ju om alla har kul. Kul har man om man tycker om musiken. Röjiga låtar som dom flesta känner igen. Behöver ju absolut inte vara dåliga "jag går och fiskar..."-dängor för det, usch...

2004-06-03 13:34
FUCK THE POLICE av N.W.A.
haha lär snuten bli glad :P