I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beyoncé - Me Myself and I

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2004-05-31 00:47

Beyoncé - Me Myself and I

Hörde den låten förut på någon radio station fast den va mixad. Tyckte den versionen var jävligt skön.Hon sjöng likadant som i originalet fast på ett Indiskt beat. Har föröskt att få tag på den men hittar inte skiten nånstans.Någon som hört den eller vet vilken version jag menar?

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2004-05-31 10:28
wtf u talking about? u on crack...fatta inget av de du skrev
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2004-05-31 11:25
vet faktiskt inte vilken remix du e ute efter, men kolla efter dessa:
Grizzly Remix
J'Ty Remix
Bama Boys Throwback Remix
Eastern Delight Mix
Samtliga är med på Me, Myself and I Remix 12"
 

2004-05-31 12:00
Myself and I Remix 12"

menar du att de finns ett helt fucking album med remixen av bara den låten eller e de remixar på annat shit oxo?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2004-05-31 12:33
det är bara remixer på låten me, myeslf and I
därav låttiteln
 

2004-05-31 21:14
Homesoul P26
Yeah I did?Why?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie