I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på skön ska?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-05-28 18:35

Tips på skön ska?

Upprepar rubriken för säkerhets skull, tips på skön ska? Någon? Jag är idel öra.

Intressepenisen hårdnar!

2004-05-28 18:48
Har varit på Whoa blott någon måndad men tror detta är den fjärde ska-tråden jag bevittnar...

Hursomhelst, så säger jag som jag sagt förrut: Byron Lee & his Dragoniers. Det bästa inom ska-genren, skulle jag vilja påstå.
Tullar är som kryptonit! /Stålmannen
h

2004-05-28 18:50
Ebermann: tycker du fyra stycken är mycket eller lite? Tack för tipsen, förresten.
Intressepenisen hårdnar!

2004-05-29 17:17
jag tror ebermann menade att du borde göra lite resarch först. kolla i gamla forum innan du postar en ny tråd som handlar om precis samma sak som andra redan frågat. finns en alldeles ypperligt användbar "sök i forumen" funktion uppe i din skärms vänstra hörn, typ.

spana gärna in även lite mento /jamaicansk calypso. typ ska-musikens rötter... grymt! svårt att få tag på, men finns lite samlingsplattor. ring multikulti i sthlm och fråga om de har några bra plattor inne m mento.
fuck "cash is king". JAZ is king!