I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Death eller black metal
Övrig musik - Rock, pop & annat
Tillbaka till forumet
Borttagen
2004-05-07 11:44
Death eller black metal
Nån som har tips på bra grupper som gör antingen det en elller det andra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jätteelak P39
2004-05-07 12:49
nej men jag kan tipsa om totalt jävla mörkers nya skiva - "människans ringa värde" den är riktigt bra
vi kan bråka nån gång!
Borttagen
2004-05-07 18:13
ok, tax å mycket... nu har ja en del att kolla upp...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FatBastard P38
2004-05-07 19:27
The Haunted.
_Mackan_Breaker_ P39
2004-05-07 21:38
Dark Tranquillity, At The Gates, In Flames, Borknagar, Månegarm, Vintersorg, Soilwork, Paradise Lost, Evergrey, m.fl :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ P39
2004-05-08 08:52
death är f.ö bättre än black=)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ P39
2004-05-08 12:31
Before The Dawn, är äckligt bra :)
Blåbärs_soppa P38
2004-05-08 13:40
Naglfar, carpathian forest, thyrfing :)
phenoxyethanol F28
2004-05-08 21:29
anorexia nervosa!
massivt motstånd mot behandlingshem.
jätteelak P39
2004-05-08 22:18
jag är jävligt dålig på vad som är vad inom metal men "from autumn to ashes" med låten "the afterdinner payback" är ruggit bra
vi kan bråka nån gång!
_Mackan_Breaker_ P39
2004-05-09 01:45
kan kolla upp den? xD
Borttagen
2004-05-09 03:52
Virre p18: in flames nu-metalpionjärer?? deras äldsta skivor var väl snarare nån melodisk "trall-death metal" (så vitt jag minns, har inte hört dem på en del år)? Inte menat som nån diss, undrar bara vad du menar...
_Mackan_Breaker_ P39
2004-05-09 11:40
aldrig hört :/
vad är Before the Dawn? :)
QarlzzoN P39
2004-05-09 14:30
Entombed
Morbid Angel
Obituary
Flesh crawl
Six feet under
Adumus
Darkthrone
Mayhem
Immortal
Nepalm death
Dimmu borgir
Abaddon
Marduk
100 demons
Amon amarth
celtic frost
Pro pain
Cult of luna
Cradle of filth
My dying bride
Therion
.. orka skriva mer =D
/Mvh Q
AndersBagare
2004-05-13 13:43
vad är nu metal med in flames igentligen? att dom använder synth eller att dom turnerade med slipknot eller vad?
han rappar ju knappast och dom har vad jag vet ingen dj
http://www.Mentally-Retarded.com/
Borttagen
2004-05-14 08:00
NILE!!
Lyssna på Nile!! Tidernas hårdaste death metalband. Har man inte hört Nile vet man inte vad brutal musik är.
Sen kan man lyssna på Vader, Iniquity, Morbid Angel och Death, de som uppfan genren. (Alltså det var Death som uppfan genren inte alla sistnämnda)
Vad det black metal beträffar är jag inte så nere med shittet, men jag gillar Sportlov och vissa Dimmu Borgir låtar.
Borttagen
2004-05-14 11:20
_Virre P18_: Ok, jag missade sarkasmen första gången, läste väl inte tillräckligt noga.. mitt fel!
Borttagen
2004-05-16 21:18
Hooligan, vi kan alltid slåss om saken, men jag står fast vid att "Scream Bloody Gore" med Death är den första death metal skivan.
Tillbaka till forumet