Vackra låtar.
Ge mig era bästaste tips på vackra låtar att lyssna på när man känner sig nere och nära till tårar.. Tackar!
Mogwai - 2 rights make 1 wrong Death Cab For Cutie - I was a kaleidoscope
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
The mars volta - Televators John frusciante - curtains damien rice - pet sounds
"I think the mainstream sucks" - John Frusciante
Lars Winnerbäck - Kom änglar Lars Winnerbäck - Du hade tid Lisa Ekdahl - Du var inte där för mig Lisa Ekdahl - Jag vill bara vara Damien Rice - The blowers daughter Damien Rice - Cannonball Ryan Adams - La Cienega just smiled Sophie Zelmani - Oh dear Sophie Zelmani - Gone so long Där har du några stycken (=
beth orton - pass in time
http://wifebeaterlove.blogspot.com
nej nu kom jag på den ultimata! frank sinatra - cycles för att ni ska få någon uppfattning om den här låtens enormitet så lägger jag upp hela texten: So I'm down and so I'm out But so are many others So I feel like tryin' to hide My head 'neath these covers Life is like the seasons After winter comes the spring So I'll keep this smile awhile And see what tomorrow brings I've been told and I believe That life is meant for livin' And even when my chips are low There's still some left for givin' I've been many places Maybe not as far as you So I think I'll stay awhile And see if some dreams come true There isn't much that I have learned Through all my foolish years Except that life keeps runnin' in cycles First there's laughter, then those tears But I'll keep my head up high Although I'm kinda tired My gal just up and left last week Friday I got fired You know it's almost funny But things can't get worse than now So I'll keep on tryin' to sing But please, just don't ask me how
http://wifebeaterlove.blogspot.com
madonna - frozen är helt ljuvlig texten kanske e skit, men låten är helt ljuvligt vacker
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
coldplay - trouble joy division - love will tear us apart bruce springsteen - atlantic city (otroligt vackert munspel) extra deppig: kristofer åström - how come your arms are not around me? finns mycket vackert...
you reek!
Fina melodier att må bättre av: System Of A Down - Roulette Nancy Sinatra - Bang bang Malcolm Mclaren - About her Lene Marlin - You weren't there Moby - Porcelain
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
rosie thomas - october
when I play doctor, I play to win
Salvadåren P19 Malcolm Mclaren sex pistols manager? Kan det mongot göra musik?
Better active today than radioactive tomorrow
typ det mesta med Portishead
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soul_Almighty P27 ja verkligen... All i need e helt fruktanvärt ljuvlig.. X låt nr1
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
manics-this is yesterday manics-bored out of my mind siouxsie & the banshees-melt bauhaus-hollow hills depeche mode-enjoy the silence depeche mode-any second now fan jag är dålig på det här just nu. jag har lyssnat på för mycket galen, sexfixerad musik för att kunna ge riktigt bra tips
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
New Order - Elegia Placebo - Ion DJ Shadow - Midnight in a perfect world
Tristania - Angellore
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Massive attack - teardrop
Air - You make it easy
"I think the mainstream sucks" - John Frusciante
mogwai - tracy... nick drake - pink moon
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
haha, nu har jag kommit på två ruggigt fina låtar!!!!! Noir Desir-là bas Noir Desir-Marlene låt inte fransakan avskräcka er..
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
allt med radio dept.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
TheNis F18 Va? det?
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
okej.. nu ska jag vara lite indie-ig typ. the smiths - asleep bright eyes - messenger bird's song ron sexsmith - gold in them hills ed harcourt - those crimson tears så gott som allt med elliott smith.
going underground
pete yorn - lose you
I'm a hypo-christian. I turn the other cheek, my ass cheek!<br> Jag: Ja, men man lever ju bara en gång.<br> Nils: Ja, typ en gång om dagen...
Nästan hela hart breaker med Ryan Adams Typ världens absolut bästa skiva. Är det nån som inte lyssnat på den så vet ni ju vad ni har att göra. Annars är ju Wish you were here med Pink floyd en given klassiker.
Pack! Pack! Pack!
Righteous brothers - Unchained melody Smashing pumpkins - Beautiful Rolling stones - Angie Otis Redding - Sitting on the dock of the bay Neil Young - Heart of gold Cat Stevens -Wild world Michael learns to rock - The actor Led Zeppelin - Stairway to heaven, going to california, dyer maker Jack Johnson elton john - sacrifice
neil young-helpless, pocahontas, heart of gold mfl the band-it makes no difference, too soon gone, i shall be released
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Massive Attack - Butterfly caught Sarah McLachlan - Angel Travis - Writing to reach you
Woot
bright eyes - a spindle, a darkness a fever, a necklace bright eyes - its cool, we can still be friends bright eyes - padriac my prince bright eyes - nothing gets crossed out bright eyes - haligh, haligh, a lie, haligh
Gofi och cade_one: WORD! heartbreaker är världens bästa skiva och it makes no difference är världens bästa låt. typ..
going underground
superficial jo dom är heta som fan...men the band har gjort andra, bättre låtar typ the weight=)
sophie Zelmani damien rice ännu doftar kärlek med marie fredriksson Comfortly numb- pink floyd Mother ( live versionen ) - pink floyd kristoffer åström godspeed you black emperor mark knopflers irländska filmmusiksskiva Martin grewin - The mirrror!
Hehe, jag vet..
my funny valentine. jättemånga artister har gjort den.. underbar i alla fall.
cade_one P16 njae, it makes no difference är enligt mig den bästa.. :) men sen har de ju andra gamla mastodonter som "the night they drove old dixie down" och stänkare som "rag mama rag"!
going underground
Dire Straits - Brothers in arms
superficial jo, mycket av det dom gjort är sjukt bra...det mesta=)the last waltz är då ingen leksak iaf=)
cade_one P16 verkligen inte! jag fattar inte hur de kan vara så sjukt jävla tajta live.. och alla jävla gästartister alltså. shit shit.
going underground
superficial galet galet..man skulle ju vilja sett hela konserten..kanske lite väl lång iofs=)
amel larrieux - make me whole är iaf den vackraste låten jag har hört i mitt lilla liv
long gone day - mad season disarm - pumpkins down in a hole - alice in chains
http://www.kommandot.se/wp/
Nick drake-cello song Neil young-litle wing Ben harper-amen omen, Beloved one Calexico-black heart, Woven birds Nancy sinatra- Bam bam Belle and Sebastian- I fought in a war Sen e väl de mästa med Jose Gonzales bra, Counting Crows e ju några andra. Är för trött nu, droppar några till sen....
Its better to die on your feet, than live a lifetime on yor knees
Lamb - Cottonwool Lamb - Lusty mycket fina båda två
In the old days it was not a crime
Pink Floyd- Mother ( live versionen ) Pink Floyd-Comfortably Numb Sophie Zelmani- Going home Martin Grewin-The Mirror
Hehe, jag vet..
bette midler - the rose fleetwood mac - landslide & silver springs circus miramar - hon som ingen kan nå alanis morrisette - perfect & mary jane
the band- twilight
I stort sätt alla låtar med the controlls , Portishead eller Massive Attack Hur sköna som helst att softa ner till
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tycker the bands version av i shall be released är bättre=)
methodman - even if .....
the Cramps-"lonesome town" visserligen en cover men har ej hört originalet..
tori amos - crucify
www.silversystrar.se
Chicago-If you leave me now
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack