I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Manu Chao. Vad händer?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2004-04-28 11:32

Manu Chao. Vad händer?

Är det nån som har koll på vad Manu Chao sysslar med, spelningar i sommar, om han släpper nåt nytt osv. eller hemsida?

Läste för ett tag sen att han hade tankar på att sluta med musiken och ägna sig helt åt sitt politiska arbete (vilket jag heller aldrig riktigt fattat vad det är)

någon som vet?

2004-04-28 12:22
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-05-08 19:08
han ska iaf inte turnera nått iår fick ja höra när ja satt å hoppades på honom till hultsfred.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Groupie

2004-05-08 21:12
Den hemsidan uppdateras aldrig känns det som, har också hört att han skulle lägga musiken på hyllan. Men det är ju nu i dessa tider som hans musik behövs som mest. Jag tror det kommer nytt från honom snart. Men om det blir om ett år eller om tio vågar jag inte säga...

2004-05-09 00:02
jag kommer fan inte klara mej utan hans musik... fick livedvd'n av farsan för ett tag sen... fyaaaaaaaaaaaaaaaan va grym den är
"I think the mainstream sucks"
- John Frusciante

2004-05-09 00:57
olympic, ja jävlar va underbar den är! haha ja älskar den där bakom kulisserna dokumentären. fan va kul det måste va å hänga med det gänget.

2004-05-09 22:15
hörde förut att han skulle satsa på politik i stället....hoppas att han fortsätter göra musik i alla fall..

2004-05-10 00:18
iofs går hans musik nästan ganska hand i hand med politiken då hans låtar sjungs kraftigt av aktivister å liknande så det borde nog kunna funka :)

2004-05-10 07:00
jamen berätta det för honom... vi vill inte förlora honom som musiker.....
"I think the mainstream sucks"
- John Frusciante