oj, skickade innan jag hann skriva klart: här kommer allt igen, färdigplitat :-) Damn! Äntligen ett ämne i min smak. herr harper har räddat min själ vid många tillfällen. om du vill smälta, då ska du lyssna in precis vad jun0 sa, dom är grymma, men min absolut favorit är (hård, sorgsen text): walk away (No 1 all over, den låt jag skulle ta med mig till en öde ö, om jag var tvungen). sen är andra helt outstanding, softa, mjuka, blåa melodier och melankoliska texter: waiting on an angel (helt underbart bra) forever another lonely day power of the gospel (ojojoj.) the three of us (instrumental) don't take that attitude to your grave och några extrem starka hangarounds: widow of a living man i shall not walk alone please me like you want to excuse me mr roses from my friends om du ska köpa bara en platta, köp welcome to the cruel world. på de andra plattorna är det en hel del mer hårdare gitarriff och skit. på cruel-plattan är det mycket ben himslf m hans stränginstrument. för ladda inte ner ben harper. han är för liten för det. behöver din support. tycker jag. sen e iofs live-dubbelplattan jävligt schysst. särskilt den ena plattan m softa delen. hans konsert på södran i sthlm i höstas var för övrigt bland de bästa konserter jag varit på, särskilt med tanke på att det egentligen inte är nån rock'n rollmusik, om man säger som så :-) vill du ha mer tips eller nåt, hör av dig. jag ser det som min stora uppgift i livet att sprida gospeln om monsieur h.
fuck "cash is king". JAZ is king!