dropkick murphys
Några som gillar dom+
OH YEAH!!!! Grymma!
Take care now! Bye bye then!
Oh ja!
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
Kommer till Roskilde i sommar. Egentligen det enda där som får mig att vilja åka. Verkar vara så otroligt tunga live. Bara lyssna in Live on St.Patrick's Day till exempel (min absoluta liveplatta alla kategorier).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
jag såg de på hultsfred. känga i huvudet. jag ska se dom på roskilde i sommar. "fightstarter karaoke" är med på alla bra blandband jag gjort.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
jag och snorty ska dit så är det bara!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom är helt ok... även om senaste plattan är bajs
Better active today than radioactive tomorrow
grymma...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
deras första skiva är så sjukt grym. jag gillar inte mycket "ny" punk eller rockmusik över huvudtaget. men den knäcker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Senaste plattan är helt ok, bortsett från just spåret Blackout. Den är för mycket rock, och för lite Dropkick enligt mig. Resten håller, som t ex Worker's Song.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
ja förfan. riktigt bra. Vi ses på roskilde festivalen.
strength
Publiken kommer nog se till att det blir drag om jag känner alla skinheads på roskilde rätt ;)
Dom är ju själva från "Boston Skins Crew" så dom kommer nog inte vara så bolibopa på roskilde
vilken fråga=)?
A Place Called Won't Be There
Spicy's klotter på min ölfyllda mage är ett minne för livet :) Sing loud, sing proud!
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Åh, finns inget ont att säga om Dropkick..dom röjjer.. "Working Song" är en av mina favoriter..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Det var ruggit bra på Roskilde. har jag för mig.. Det är roligt att han pratar lika jävla hårt som han sjunger. Men jag tycker faktiskt att sing loud, sing proud & Blackout är deras främsta skivor.. mkt säckpipa.. det gillar vi.
det ägde att de hade bruden med sig på dirty glass. nån som vet vem hon är? hon har fan gjort låtar med skitmånga band. Bouncing souls, no use for a name m.fl
Det var sjukt bra, helt klart det bästa på Roskilde. babbe Stephanie Dougherty heter hon.
Take a Chill-Pill <br>
vad heter den där julsången där tjejen och killen snackar skit om varandra? ehm. lite skum förklaring kanske men ni fattar, dom körde den sist på roskildespelningen..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
insane M P20 Fairytale Of New York Pogues har gjort orginalet..
Take a Chill-Pill <br>
Tackar..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Overthink P22 ursäkta men är du helt blåst? varför skriver du änns in den här tråden?
vadå sånt som nazister lyssnar på? dra åt helvete.
strength
är inte de sånt som nazister lyssnar på? Haha HAhaha hA!..det sjukaste inlägget jag sett!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Overthink : för ett par år se hade Aftonbladet en fetjävla artikel i stil med "HÅLLER DU KOLL PÅ VAD DINA BAND LYSSNAR PÅ?" Sen följde en lista med en massa band som de stämplade som nazister. Pluton Svea fanns med. Så gjorde även dropkick. Grejen var att långt ifrån alla var nazister utan bara Aftonbladet som stämplat de så av okänd anledning. Om jag inte minns fel så fick dropkick reda på det o kontaktade tidningen, vilket en massa fans och annat folk gjorde. Det sluta med en liten korrektion-artikel och en liten ursäkt av skribenten... men_vafan har hon nåt eget band?
babbe Jag har ingen aning.... sorry. Om nån annan vet kan den väl säga till.... vore shysst
Take a Chill-Pill <br>
dom snackar ju en del om skinheads så jag antar att dom är ett skinhead-band.. men definitivt inte rasisitiskt.. mycket arbetarromantik och så är det..
den som hoppas skiter på sig och dör
dricka-öl-och-dansa-musik! ;D
det är vanliga skinheads med rötter bland boston skinhead crew vilket jag redan skrivit. finns en anledning till att det tackar dem på varje skiva. och politik har inget med skinheads att göra och det vet dropkick om.
Stephanie Dougherty vilka mer låtar är hon med på med andra band?
Vår Del Av Stan
beeee.. kan inte svära på att det är hon, men de jag kommer på nu är No use for a name - outside Bouncing souls - wish me well (go to hell) Good riddance - a credit to his gender
är det även hon som e med på låten no use for a name - this is a rebel song(eller nåt liknande)
Vår Del Av Stan
beee: lyssnade på den nyss, mycket möjligt.
Overthink P22 tanke är väl att ksinheads alltid varit stolta över sin bakgrund i arbbetar klassen och inte viker sig för någon värken annat folk media eller nazister. så det kör väl sitt eget race och om någon vill tala om för dem vilka politiska åsikter det beiter är veäl det deras problem och inte dropkick murphys. sen tror jag många kan förstå att dropkick inte är naizster om folk bara behagar lyssna på musiken innan det gör klumpgia utalanden utan beläg. jag går inte runt och srkiker att alla i gehovas vittnen är pedofiler bara för att robert på 5an har sakt det, har lite mer kritiskt tänkande än så och hoppas du och alla andra har det med. media vet inte ett skit om våran kultur och inte mycket annat häler för den delen så jag skiter fulständigt i vilka fuckedup bilder av skins du och gemene man har. alla som är skins har glagat tusen gånger och skrivit hundra berv till tusen tals tidningar men det skiter i det så var för ska vi bry oss om det nu är så att inga är intreserade av saningen. SKINHEAD UNITE!
sen kan du ju läsa min press om du vill veta vad riktiga skinheads lyssnar på innan du skriker och pekar fingrar. och kom inte och säga att du vill förstå när du är lika rabiat och oförståande som alla andra. vi är tröta på att förklara oss, vi vill bara vara i fred och det är vi nöjda med.
=D